Gå til innhold

Defender 90 vurderes solgt


Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja, da hadde bilen min vært solgt, hadde det ikke vært for at selgeren av den andre bilen har trukket seg... :angry:

 

Kunne sikkert ha skrevet noen stygge setninger om hva jeg mener om selgeren av den andre bilen, men han er ikke verdt det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet Theo.

 

Problemet var ikke min bil... Problemet var den bilen som jeg kjøpte. Han trakk seg og ville ikke selge allikevel..

 

Bilen min er vel strengt tatt fortsatt til salgs, men det blir litt håpløst å selge den uten å ha noe nytt på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En hver er pligtig at efterkomme hvis hand med Mund, Haand og Segl lovet og indgaaet haver."

Hilsen Kong Christian den femte.

 

Jeg hadde ikke latt han slippe så lett. Men å få Jon på nakken er kanskje ikke det de fleste av oss kaller å slippe lett :unsure:

 

Hvis han hadde angret fordi han ikke klarte å skille seg av med sin øyesten hadde jeg kunnet forstått det, men hvis det er noen andre som får kjøpe den i stedet for deg er det bare å slippe løs strikkeklubbens helveteshunder...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En hver er pligtig at efterkomme hvis hand med Mund, Haand og Segl lovet og indgaaet haver."

Hilsen Kong Christian den femte.

 

Visste at du var gammel Thomas, men så gammel? :)

 

Takker for mental støtte. Sitter hjemme og gråter tapre tårer fortsatt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mental støtte. Sitter hjemme og gråter tapre tårer fortsatt... :(

Skulle tro verden var gått under.. :o Slutt å sippe, ut å lete! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å sippe Haakon, men det hjelper lite å være forbanna B)

 

Hvis støy og plass er et tema synes jeg du skal selge 90'n til X¤#e og kjøpe deg en DII for deretter å lage en fullblodsofforader. Jeg trenger et forbilde med en møkkete/småbulkete DII til mitt prosjekt, mor liker at jeg går med planer om å ta den ut i skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...