Gå til innhold

Endelig bilskilt


vassbø

Anbefalte innlegg

  • Svar 395
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Bruker denne til forvask , levrandør/produsent er i Mjøndalen selger bare i 25L dunker . Levere til storbrukere

med_gallery_781_77_417362.jpg

 

Og denne til alminiumen

med_gallery_781_77_278367.jpg

 

Edit . Kommer snart til å kjøpe mer fra TKP og da kan jeg helle over litt på mindre kanne vis du ikke trenger så mye , ShinySide har jeg litt vis du trenger

Endret av vassbø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man rengjøre mindre ting er faktisk bremserens bra saker. Olje og fettløsende så det holder. Jeg ville dog holdt det unna gummi, uten at eg vet med sikkerhet at det ville vært til skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne på småting , meget brannfarlig . Har en bekjent som vaska et kulelager og tok seg en røyk litt etterpå , brannskadde på begge labbene .

Har ikke merket noe problemer på tettingsringer av kvalitet hittil med denne . Bruker den mye på jobben som rengjøring av kule/rullelager og lagerbukker .

med_gallery_781_77_377409.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Da jeg venter på svar ang motorbygginginga så forsvant orginale varmeapperat fra motorrommet

 

Tom plass

 

med_gallery_781_77_208791.jpg

 

 

Vameapperat demontert og åpnet

 

med_gallery_781_77_3488.jpg

 

 

Her er varmeapp fra Nordpart som jeg skal prøve , har vannkran fra transporter som har riktig festing for vaieren for åpning og stengning av vannet .

 

med_gallery_781_77_27245.jpg

 

 

Her er er den prøvemontert , blir en kasse rundt .

 

med_gallery_781_77_118467.jpg

Endret av vassbø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Merka at det kommer mer luft over vifta nå etter jeg la om luftinntaket . Har ikke lyst til å skjære noe større hull i torpedoveggen , Da får jeg leve med litt mindre luft .

Låsen på bakdøra ville ikke låse lengre så jeg sjekket med norske forhandlere med de har bare den med rund låsebolt i dørkarmen OneTen har firkanta . Så det blir litt ombygging til jeg får originale låsen fra England .

 

Boer du får beholde Harleyen og kjøpe deg en Def i tillegg , de har skjel og liker å markere territoriet med litt olje begge to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fungerte sentersperra igjen :)

Var litt vrien å komme frem på Lampeland i helgen , først glømte jeg å koble inn blush og så fungerte den ikke :(

Men LR kommer seg godt frem uten sentersperre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Og jeg begynner å bli lei enkelte produsenter av deler til LR , blant annet oljetrykksbryter . Har byttet 2 stk og begge renner olja rett gjennom føleren og pakningene er ikke bedre :angry:

 

Slapp av! Du er ikke alene om denne feilen. Min bror plages med slike givere til sin Golf også :lol: 3dje givern nå med samma feilen. Sikkert noe krøll i produksjonen for tida.... (kina??)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her skjer det ikke stort :( Har fått byttet oljetrykkbryter , mellomaksler foran/bak , montert styrestagbeskyttelse , begynt å trekke om fremstolene . Sånn går det når en faller på jobben å skader seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...