Gå til innhold

Spylervæske renner rett ut under bilen


Evilduck

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt bilen i en ukes tid nå, helt siden jeg fikk den har den vært tom for spylervæske. Jeg fant ut at jeg fikk fylle på litt, så jeg helte i en kanne ca bare for å oppdage at det renner rett ut igjen under bilen. Dvs det renner ut i bakkant av venstre fremskjerm. Jeg kikket rundt under panseret men klarte ikke å se hvor det renner fra, hvor slangen har hull eller er hoppet av. Noen som kjenner til dette problemet og vet hvor man skal kikke nærmere?

 

Min tekniske innsikt er ikke mye bedre enn husmor nivå, bare så det er nevnt, så alt må eventuelt forklares slik at selv mor kan fikse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn spylervæske tanken og følg slangen derfra til du finner lekkasjen :Denkelt forklart fra en enkel mann.på den annen side så ser jeg i signaturen at du har 2006 mod, så hvorfor tenke på noe annet enn å la leverandøren fikse det ? ;) .

 

nå har jeg fått med meg at selv nyere LR produkter markerer i garasjen med diverse petroeumsbaserte fluider... men spylervæske da gitt, den var ny :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn spylervæske tanken og følg slangen derfra til du finner lekkasjen :Denkelt forklart fra en enkel mann.på den annen side så ser jeg i signaturen at du har 2006 mod, så hvorfor tenke på noe annet enn å la leverandøren fikse det ? ;) .

 

nå har jeg fått med meg at selv nyere LR produkter markerer i garasjen med diverse petroeumsbaserte fluider... men spylervæske da gitt, den var ny :lol: .

 

Joda jeg kan levere den på verksted, er jo garanti og greier, men tenkte at om det bare var å ploppe på en slange eller noe så var det jo litt teit å dra til verksted for det. Kunne jo være en smal sak å fikse selv. Men med mitt kompetansenivå er det kanskje best å ta turen til BilForum. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatta nå har jeg klødd meg i hodet i en time, fatter ingenting. Skulle ta en titt under panseret i dagslys for å se hvor det lekker fra. Helte masse vann i spylertanken, men det lakk ikke noe sted. Spylerene funker som bare juling og ikke en dråpe kommer fra undersiden av bilen. Så da har nok disse spylerne blitt levert med AutoFix 2000 helautomatisk selfrepair! haha

 

Jeg var da ikke full eller noe når jeg fylte på sist heller, så jeg er rimelig sikker på at jeg ikke helte utfor. Så hvorfor det rant over alt sist, men ikke i dag, nei det vet jeg rett og slett ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en standard egenskap på LR: Jo lengre du venter med å gjøre noe med en feil, jo større er sjansen for at den har reparert seg selv når du endelig får ut fingeren for å gjøre noe med det. Selvreparasjonen er selvfølgelig bare midlertidig........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...