Gå til innhold

..spent!


Anbefalte innlegg

I morgen tidlig skal eksentriske foringer presses inn i radiusarmene......(midlertidig billigløsning..)(?!?)

Er skikkelig spent på om jeg "får igjen" styringa etter et år med to-tommer-heving-nervøs-styrefølelse.....

Rapport følger..... B)

 

eders bjørn h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for rapport:

 

Jajjja! Da er prøvetur unnagjort, og vi er tilbake til "kjøre-med-to-fingre-på-rattet-metoden" igjen :D !

Utrolig hvilket utslag tre små grader kan utgjøre! ;) All vandring borte, rettstrekninger i fart, svingete småveier med spor og telehiv......alt funker! Bilen ligger stabilt og rolig (nesten kjedelig..), og det beste av alt; 35''erne er jo fortsatt godkjente og lovlige!! Inntil nå har jeg jo nesten akseptert litt nervøs styring som "straff" for at jeg fikk hjula/oppsettet ført inn i vognkortet.. ;) , ....men nå er ting både lovlig OG velfungerende!!! Bra følelse. Jeg er fornøyd! :)

 

bjørn h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med mine i 2 år nå, fremdeles fornøyd :)

.....dersom de holder fint i to år, skal jeg vel være fornøyd... Ser for meg Qt-armer til den tid.. ( blir vel hardt å være bakre (ramme-) foringer i lengden....)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer foringene 3 grader oppretting?? Trodde de bare ga 1,5?

....hm, ..det har jeg ikke opplysninger om, eller har tenkt over sånn sett....

..det eneste jeg egentlig har erfart, er at styringa er som før hevinga, så ... For det er vel tre grader man snakker om med to tommer heving..? Kanskje mine krav til "god" styring har sunket? :huh:B)

Endret av Bjørn H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør pent, så holder dritten :P:D

 

Vet ikke om foringene er 1-2-7 grader. Men jeg vet at vinklingen på akselen min, er den samme som på en orginalbil (avvik på 0,4 grader).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har QT-armer liggende å vente på montering.

Må man ha presse for å få på plass Poly-foringene i armene?

 

Nei, det holder fint med en liten skrustikke..

Endret av ADI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...