Gå til innhold

Ettermontering av ryggesensor


Mads SL

Anbefalte innlegg

Da er ryggesensoren fra Biltema kjøpt inn, førsteintrykket ved å se den i esken er veldig bra (videre for tiden vise)

 

Settet består av 4 sensorer, en styreenhet og et LED- display (med desimeter visning)

med_gallery_1421_9_326029.jpg

 

 

Planene er å få montert settet på bilen i løpet av helgen, skal ta bilder uten monteringen så får dere se resultatet, siden det har vært litt spørsmål rund dette for en stund siden.

 

Bilder og oppdateringer kommer så fort jeg begynner med monteringen!

Endret av Mads SL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ryggesensoren ferdig montert, alt passet veldig fint og bruksanvisningen til biltema var 100% super bra!

 

Bilder kommer

Endret av Mads SL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd noe rart her, det jeg svarte som står detert den 30.mars kl 19 ca, det skrev jeg for 10 minutter siden. Men i så fall har en noen bilder av hva jeg har gjort i dag.

 

med_gallery_1421_9_218426.jpg

Demontert dekselet for kanalen framme, dekselt på setet måtte av for å få vek dekselt på kanalen

 

med_gallery_1421_9_415111.jpg

Demontert dekselet for kanalen bake, og dradd ledningen i la med den store ledningspølsen som ligger der

 

med_gallery_1421_9_232624.jpg

Demontert dekselet i bagasjerommet

 

med_gallery_1421_9_216153.jpgFestet kontrollboksen og alle ledninger er montert og lagt opp, sensor ledningene er trykket inni bilen gjennom gjennomganger for ledningene til hengerfestet. (det viste seg i ettertid at boken ikke kunne væær der og boksen henger nå på insiden av veggene inni hullet)

 

med_gallery_1421_9_314331.jpg

Da var alle sensorene (øynene) montert

 

med_gallery_1421_9_205115.jpg

Slik ble det endelige resultatet

 

med_gallery_1421_9_45821.jpg

Her er displayet som piper og viser hvor langt det er igjen til gjenstanden

 

Og ryggevarsleren virker helt supert, og stepphjulet/hengerfestet er ingen problem, ambefalest på det sterkeste fra meg.

Endret av Mads SL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...