Gå til innhold

LR barneseng


j_wold

Anbefalte innlegg

er det noen som har laget LR seng til poden ?

har masse verktøy og sånn men trenger nok en støttekontakt :P

idèer ? bilder ? tegninger ? dugnad ?

 

HVA SOM HELST !

 

DIY bilder underveis i "prosjektet" til forumet selvfølgelig.

 

IPB Image

her er en menneskebil-seng. vi må da kunne få til noe bedre i LR stil B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........vi må da kunne få til noe bedre i LR stil B)

 

En bra idé. Dette må jeg lufte for kona.... Kanskje jeg kan få en selv?

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En s1 80-tommer i full størrelse må vel kunne passe? 160x300. Lang og fin, med integrert nattbord i ENDEN i stedenfor tradisjonelle "sidevogner". God plass til LRO, LRM, LRE, LRW og 4WD.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg at Judy er ett godt utgangspunkt (som har hvert kopiert før) men helt uten tak til senga, panser og frontrute får holde. "noen" som kan ta en haug med bilder av henne i alle vinkler ?

gjerne med en meterstokk liggende på bilen så jeg kan fa kjørt den inn i 1:? sengeformat. å beholde proprsjonene er viktig..(man tukler ikke med en gammel dame).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen om farger og lakk på hovedsiden er der tegninger av 109" serie 3 (ex-mil)

IPB Image

(Gå til hovedsiden for å finne tegninger i større format/høyere oppløsning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant denne på en cd jeg hadde liggende :rolleyes:

er det noen som har en sånn tegning av defender ? det er en perfekt arbeidstegning for å starte fresen

har kommet frem til at "Defenderbed" er mye lettere å lage enn "serieseng" pga fronten...

kona kom forresten frem til at jeg behøvde ikke ha full lengde på madrassen, så da blir alt meget enklere med tanke på proposjoner. ny lengde ca 1,5m

IPB Image

fin tegning men "freelanderbed" tar liksom ikke helt av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kona fikk litt blod på tann og kom med denne linken... da blir det oppussing av barnerrom da :D

 

Mange senger her

 

Lars B-)

 

Å laga ein 88" i same stil som den safari jeepen hadde vore skit-tøfft. Får sjå når nyhuset ein gong blir ferdig. Då blir det snikkarverkstad i kjellaren og muliheit for å kreere forskjellig.

Endret av Odd Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PDF av tegningen ligger her

Lars B-)

har du en som er i orden ?

IPB Image

fikk bare denne (av adobe).

 

thomas..

hvis du kunne rydde vekk: grillen, sommerdekkene, barnevogna, 17 grundfos pumper og litt til så kan jo vi okkupere garasjen din.. mdf plater (les jeg) er ikke noe videre glad i sørlandsværet akkurat nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas..

hvis du kunne rydde vekk: grillen, sommerdekkene, barnevogna, 17 grundfos pumper og litt til så kan jo vi okkupere garasjen din.. mdf plater (les jeg) er ikke noe videre glad i sørlandsværet akkurat nå.

 

Det er i orden, rydding, strøm, varme og litt verktøy kan fixes :)

 

 

har du en som er i orden ?

[

 

Du må bytte ut den antikke Commandore 64'n din. Fila funker fint den http://www.buskoven.no/lr/LR_def_outline.pdf

Endret av tdiThomas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D En Defender strektegning kan la seg lage, eller det vil si at det har man...

Lars B-)

hel perfekt !

jobber med målene nå i skala 1:? men senga blir 1,75m lang (std barnemadrass)

har du noe så fint av front, bak og panser også ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, altså, vel, eh, trenger dere en håndsrekning ute på Øya så kan jeg godt hjelpe til litt! Det er vel et par gutter i heimen som ikke ville hatt noe i mot..... om kanskje vi kunne diskutert og kommet med bidrag osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...