Gå til innhold

Ønsker transport Oslo - Bergen


Dan-Ove

Anbefalte innlegg

 

Denna transporten blir dyr gutter :(

 

 

Nja. Det er vel kanskje riktig, Gaute, men dyrest blir det for Bilbutikk1 i Fr.stad. Det er de som betaler for leiebilen..... :wacko:

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nja. Det er vel kanskje riktig, Gaute, men dyrest blir det for Bilbutikk1 i Fr.stad. Det er de som betaler for leiebilen..... :wacko:

 

E

 

Dør-til-dør-service koster ikke mer enn det smaker :) . Panseret mitt kom fram og jeg er kjempeglad for at Erling er Land Rover-mann. Slike gutter osb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør-til-dør-service koster ikke mer enn det smaker :) . Panseret mitt kom fram og jeg er kjempeglad for at Erling er Land Rover-mann. Slike gutter osb....

 

 

Erling?

 

Hva har min far med dette å gjøre?

 

Hilsen Eivind :lol:

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling?

 

Hva har min far med dette å gjøre?

 

Hilsen Eivind :lol:

 

Har en talefeil som slår ut i tastaturet når jeg blir stressa, alle tror jeg er nordlending så de syns synd i meg. Kan komme langt med det.. blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...