Gå til innhold

VIKTIG MELDING


torgrim holte

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en av dem som ikke er særlig fornøyd med min forhandler, men jeg er enig med enkelte at noe av det som foreslås her er å dra det for langt.

 

Sjekket den omtalte siden www.landroverhelvete.com og for uinnvidde kan det se ut som det er en forside til LRF, hvis jeg var ansvarlig for www.lrforum.com ville jeg hatt problemer med å akseptere den urimelige koblingen.

 

Ser forøvrig i siste nummer av LRO at LR i UK offisiellt har innrømmet feil ved diagnosesystemet på Disco III, det er en begynnelse på kundeorientering.

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei.

Droppet innom WWW.LANDROVERHELVETE.COM for moro skyld..Er ikke LRFORUM linket litt tett opptil denne siden?.

Virker jo nesten som det er "søster siden", hvis det er noe som heter det i dataspråket?

 

Christian

 

 

skal ikke gjenta meg selv for ofte, men den endelige siden"landroverhelvete.com" vil ikke ligge ferdig ute før i morgen eller tirsdag formiddag Derfor har jeg heller ikke lagt ut noen linker til siden ennå i søkemotorer heller . forøvrig så skal det spesifiseres at dette gjelder landrover freelander spesielt. (registrerer at de fleste motstanderene til denne sden IKKE er eiere av freelandere selv. Hadde vært morsomt å se hva dere andre eiere hadde gjort hvis det hadde vært RR eller discoen somm hadde problemer ?)

 

torgrim , med ønske om en fin første søndag i advent.

Endret av torgrim holte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hvorfor kan du ikke bruke freelanderhelvete.com, som er ledig..

Det vil jo gjenspeile den bilen som egentlig er problemet...

 

Skjønner godt at du/dere med problemer ønsker å få gjort noe med det, men jeg mener som mange andre her at du ikke bare skader VPN/Freelandern...

 

Selve domenet koster jo ingenting, så det er vel ikke det det står på her heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(registrerer at de fleste motstanderene til denne sden IKKE er eiere av freelandere selv. Hadde vært morsomt å se hva dere andre eiere hadde gjort hvis det hadde vært RR eller discoen somm hadde problemer ?)

 

Det har vel en sammenheng med at Freelandereiere er i absolutt mindretall blandt brukerne av dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne "The Moderators" komme med en kommentar om andre nettsider (les: landroverhelvete, f. eks) har lov til å vise en link til andre websites (les: LRF) uten først å ha fått tillattelse, eller er det ikke nødvendig å spørre før man legger ut sånne linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hovedsiden, under Om Land Rover Forum står det noe om dette. Denne siden er under omarbeiding og en revidert versjon vil komme etterhvert. Blandt annet har vi funnet det nødvendig å presisere litt rundt bruken av navnet. Nedenfor ser dere et utdrag av det siste utkastet.

 

Forholdet til andre

 

Land Rover Forum er et helt frittstående nettsted, uavhengig av Land Rover Co., Volvo, Norsk Land Rover Klubb osv.

At andre nettsteder lenker direkte til diskusjonsforumet betyr ikke at disse har noen form for innflytelse over Land Rover Forum og dets innhold.

Skal du selv lenke til Land Rover Forum, evt. direkte til diskusjonsforumet, ber vi om at det framgår tydelig at dette ikke er del av ditt eget nettsted.

 

Bruk av Land Rover Forums navn og Logo

 

Følgende former er tillatt:

- Land Rover Forum

- LRforum

- LRF

Merk bruken av store og små bokstaver. Vi ønsker at fullt navn brukes, men i tekst hvor dette er upraktisk kan det to forkortede formene brukes.

 

Om du ønsker å bruke vår logo har du anledning til dette, men vi må be om at logoen ikke endres på noen måte. Logoer kan lastes ned fra dette området. Ta kontakt med oss om du har spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert: Land Rover er engasjerende!

 

Etter å ha lest denne tråden sitter jeg med flere inntrykk.

1. Noen Freelandereiere har vært skikkelig uheldige(....selvsagt, eller hadde ikke denne tråden eksistert....), og har nådd en høy tilstand av frustrasjon.

 

2. Frustrasjonen gjør at det taes i bruk virkemidler som er med på å latterligjøre konflikten mellom VPN og eiere av Freelander.

 

3. Alle virkemidler er tillatt. Krig på alle fronter. Det gjør sikkert ikke VPN mer medgjørlige, -det er helt sikkert.

 

4. VPN er utolig arrogant i sin behandling av kunder, hvis problem kan velte husholdningsøkonomien totalt.

 

5. Kundene med problemer har ikke vært flinke nok til å søke sammen, for å danne interessegruppe/pressgruppe.

 

6. Rettsapparatet er faktisk ikke tatt i bruk. At advokater tar på seg jobben i enkelte tilfeller, og kommer til kort, er ikke et nederlag rettslig sett. Men det koster å kjøre en sak. Der kommer interessegrupper inn.

 

7. "Splitt og hersk" er brukt med suksess så langt, fra de som måtte ha interesse av det.

 

Mitt råd er:

Dann interessegruppe for Freelander av aktuell modell. Finn medlemmer som kan være villige til å være med via alle kjente organer; annonser, klubb o.l. Få stor medlemmsmasse. Front saken samlet gjennom advokat. Bruk media, -men bare som opplysende organ. Når sak har vært gjennom rettsapparatet er det på tide å gjøre opp status. Hvis selger blir tilkjent ansvar burde det være greit. Hvis ikke må det være på tide å bruke andre virkemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo igjen alle !

 

DA ER SIDEN WWW.LANDROVERHELVETE.COM OPPE OG STÅR PÅ EGNE FØTTER

 

Jeg legger merke til at det finnes en stor engstelse for hvordan mine handlinger kan være med å svekke Landrover som "BRAND" og bilmerke, evt. lavere priser.

jeg fikk en del sure meldinger fra deltagerne i forumet i løpet av helgen etter at testsiden kom opp, og gikk flere ganger ut og forklarte at dette var en foreløpig side.

 

når det gjelder linkingen til dette forumet , så ser jeg ingen problemer med det, hverken juridisk eller moralsk. for det første så er dette forumet et av de mest kunnskapsrike på landrover generelt, og jeg noterer meg at selv om noen ikke "REDDE" for negativ omtale av bilmerket så tror jeg at en LR eier er entusiast, og ikke vil lide noen nød under at de blir nevnt på min side. når det gjelder det juridiske så finnes det INGEN lover eller regler som skal kunne hindre meg i å linke dem til denne siden.

 

Men jeg har såklart tatt endel av meldingene til etteretning og MODIFISERT OG SPESIFISERT adressen på mine utsagn. (bla landroverFREELANDER) :-)

 

etter at jeg gikk inn på denne siden, har jeg fått en del hjelp, og ikke minst sett hvor mange dette gjelder.feks trond , stig,steinarG, goodspeed,per,tma +++++++ bare her inne på forumet..

 

pr idag står det noen biler rundt hos lrverksteder til reperasjon av tidligere nevnte skader forårsaket av dårlig kjølesystem.

 

Dette forumet ble startet i 2003, hva med alle dem som har og har hatt problemer med bilene sine før den tid, og hva med alle de andre som sitter uvitende om at bilen kan kollapse når som helst.

 

Slik jeg oppfatter signalene fra VPN, så er det ikke så store håp for noen av oss til å få dekket noen utgifter vedr hverken skifte av topp eller ny motor, MEN kan vi unngå at flere havner i samme gjørma som oss, så er det verdt det å fyre opp noen raketter slik at de andre iallefall kan få muligheten til å modifisere kjøleannlegget før det er for sent.

 

Når jeg ser i arkivene her så ser jeg at det er mange som har vært forståelsesfulle og hjelpsomme med å gi informasjon til dem som har oppsøkt forumet etter at ulykken er ute. det som forundrer meg litt er at når noen VIRKELIG ønsker å ta tak i saken så kommert det bare mye motvind og oppgulp frq diverse debattanter i forumet. J

 

Jeg kommer nok ikke til å forlate Dere helt her inne, men håper at dere tar bra i mot andre mennesker som søker inn her for å få hjelp. husk at de fleste sitter gjerne med en ubetalt regning på 50 000 i baklomma, og da trenger de ikke å flåsete bemerkninger i tillegg.

 

Jeg håper at de som har mer relevant info vedrørende freelanderen, sender meg en mail på torgrim@start.no

 

 

 

MED ØNSKE OM EN GOD AFTEN

 

TORGRIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er jo alt for nysgjerrig til å ikke å kikke på hva du skriver torgrim, så etter å ha testet "ignored user" funksjonen måtte jeg jo bare slå den av. Blir jo litt feil egentlig det der.

 

Etter 87 postinger og 2700 visninger har kanskje alle Freelander-eierne på forumet fått med seg budskapet ditt?

 

Om det er å få sjekket motoren før garantien løper ut - eller en hevnaksjon mot Landrover er fortsatt litt uklart for meg. Men lykke til med kulesprøyta.

 

Fint hvis du kan la være å trekke Landrover ned i søla samtidig. (Skjønt, vi skal vel klare å vinsje oss ut igjen.) Jeg har venner som allerede nå mobber bilen min for manglende driftsikkerhet, tør ikke tenke på hvordan dette skal gå hvis du får dine 15 minutter berømmelse.

 

Og du torgrim, hvis du hører noen fortelle noe slik som "De måtte senke svigermors kiste fire ganger før applausen gav seg." Så må du ikke bli sint, det er humor. ;)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har vært borte i helgen. Nå tilbake.

 

Skulle bitt av meg tunga hvis det var søsteren din, men sånn uflaks hadde heldigvis verken du eller jeg. Men smakløs humor er fortsatt bare humor.

 

Takk for sist forresten, du hadde forestilling for firmaet mitt før jul i 1999 eller 2000. Det var veldig bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har vært borte i helgen. Nå tilbake.

 

Skulle bitt av meg tunga hvis det var søsteren din, men sånn uflaks hadde heldigvis verken du eller jeg. Men smakløs humor er fortsatt bare humor.

 

Takk for sist forresten, du hadde forestilling for firmaet mitt før jul i 1999 eller 2000. Det var veldig bra!

 

heldigvis så er de ikke søsteren min nei, men har faktisk jobbet noen ganger sammen med hennes mann.... derfor ble jeg ganske satt ut av hele greia.

 

hmmm 1999 - 2000...?? hvilket firma var det da??

 

torgrim

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har hatt Freelander for noen år siden og ikke hatt noen feil ved denne. Og jeg har nå min 3. Defender, og det blir nok ikke den siste heller. :) Er meget godt fornøyd med Defenderen!

Men jeg liker ikke "WWW.LANDROVERHELVETE.COM"! Det blir feil å ta Land Rover med i "dragsuget" av frustrasjonen din.

Vi som kjører Defender har ikke disse problemene, (Jeg vet ikke om det i hverfall :) ) og syntes derfor at det er uheldig i å bli "dratt" med inn i dette.

Jeg får står meget godt frustrasjonen din. (Arbeider selv i bilbransjen) Og jeg har også vært så "uheldig" og jobbet med VW og Audi produkter i noen år, og opplevd alle de feil og problemer kundene har og har hatt, tenker spesielt på de som kjøpte Passat i -97 - 98 - 99. Men også senere modeller. Jeg vet hvordan du som kunde har det, og jeg vet også hvilke situasjon forhandlerne rundt om i Norge som sliter med Freelandere har det i forhold til VPN. De har det sikkert ikke lett de heller....

Jeg arbeider i dag i et firma som selger BMW og Mini, og vi har også søsterbedrift som selger Toyota. Når vi ser hvordan Toyota forhandlerne og importører takler i sammerbeid problemer som kan og vil oppstå med bilene, er det bare å bøye seg i støvet!!! Der er mottoet "Kunden Først", og de mener det!!! Her har VPN noe og lære.

Ellers så ønsker jeg lykke til videre. :)

Hilsen en lykkelig Defender eier :)

Endret av Truls E. Aastvedt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har hatt Freelander for noen år siden og ikke hatt noen feil ved denne. Og jeg har nå min 3. Defender, og det blir nok ikke den siste heller. :) Er meget godt fornøyd med Defenderen!

Men jeg liker ikke "WWW.LANDROVERHELVETE.COM"! Det blir feil å ta Land Rover med i "dragsuget" av frustrasjonen din.

Vi som kjører Defender har ikke disse problemene, (Jeg vet ikke om det i hverfall :) ) og syntes derfor at det er uheldig i å bli "dratt" med inn i dette.

Jeg får står meget godt frustrasjonen din. (Arbeider selv i bilbransjen) Og jeg har også vært så "uheldig" og jobbet med VW og Audi produkter i noen år, og opplevd alle de feil og problemer kundene har og har hatt, tenker spesielt på de som kjøpte Passat i -97 - 98 - 99. Men også senere modeller. Jeg vet hvordan du som kunde har det, og jeg vet også hvilke situasjon forhandlerne rundt om i Norge som sliter med Freelandere har det i forhold til VPN. De har det sikkert ikke lett de heller....

Jeg arbeider i dag i et firma som selger BMW og Mini, og vi har også søsterbedrift som selger Toyota. Når vi ser hvordan Toyota forhandlerne og importører takler i sammerbeid problemer som kan og vil oppstå med bilene, er det bare å bøye seg i støvet!!! Der er mottoet "Kunden Først", og de mener det!!! Her har VPN noe og lære.

Ellers så ønsker jeg lykke til videre. :)

Hilsen en lykkelig Defender eier :)

 

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg den nye discoveryen, men er blitt kurert for øyeblikket som du skjønner..

 

morsomt det du skriver om toyota. >Jeg var innleid på norgeslanseringen av den nye toyota verso for et års tid siden, og fikk et meeeget godt intrykk av importøren. proff, hyggelige og samarbeidsvillige på alle måter. ( har faktisk fått noen "gode" råd fra dem når det gjelder min sak også)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også noen problemer med min Defender en periode, og var inne på tanken å kjøpe meg Dico 3. Men fant ut at jeg "aldri" skulle ha noen LR. produkter mer... men som kjent er det noe med Land Rover, og kansje spesielt Defender.

Så nå ble det slik at jeg kjøpte meg en ny Defender 9 seter og er meget happy for at jeg gjore det. :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alle sammen.

Hadde en ny hyggelig samtale med Vpn i dag, og fikk et råd om å kontakte biltilsynet for å finne alle tidligere eiere på bilen.

 

bilen ble solgt fra egil stenshagen 1999 til en oslo mann som hadde bilen til vinteren 2000. DA RØYK TOPPAKNINGEN PÅ BILEN FØRSTE GANG. (han levert bilen til skifte av topp, men ingen modifisering ble gjort.)

 

Deretter så solgte han bilen til Oslo bilsenter som igjen solgte den til en oslofamilie

etter å ha snakket med dem også, fikk jeg vite at bremsene hadde vært helt ødelagde i tillegg til at bilen hadde lekkasje i bakruta når det regnet. De hadde bilen gjentatte ganger inne til service på økern og fikk dekket sine utgifter fra landrover norge.

 

De solgte bilen igjen til Norsk autosenter som igjen solgte den til meg

nå viser det seg i tillegg at Norsk autosenter har lurt selger for over 30 000 kr på kjøpesummen.

da eieren var i utlandet ba han dem om å selge bilen, og fikk opplyst at bilen ble solgt for 30 000.- mindre enn hva de solgte den til meg for. :-) dette begynner å ligne en farse...

 

Nå har jeg ikke lagt så mye energi i å fortelle om de andre manglene som jeg har hatt med bilen. feks. at el heisen på venstre sidevindu gikk til helvete da jeg prøvde å opne vinduet en morgen med litt frost.

 

pluss den gjentagne lekkasjen i bakdøren/vinduet. og en del annet småplukk som jeg ikke har brydd meg å ta med i denne gang

 

 

torgrim

Endret av torgrim holte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg også synst det er feil og kalle siden LANDROVERhelvette for det er jo Freelanderen du plages med, så freelanderhelvette kunne jeg gått med på, men jeg synst ikke land rover eller freelanderen er noe helvette tvert om, men fabrikken har vist gode og dårlige dager.... helldigvis er våres produsert på den gode dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landroverhelvete eller freelanderhelvete er jo to sider av samme sak. Jeg ser egentlig ikke noe forskjell. Da burde dere jo heller foreslått vpnhelvete eller no sånt!

 

Og ikke kom og fortell meg at ikke de andre LR produktene kunne hatt sin egen helvetesside! Hva med kostbare feil som olje i ECU? Hva med hjullager? Og nå sist fukt i lykteglass på Disco 3...

Jeg har som kjent fått skiftet både hele ECU-sulamikken OG de fleste hjullagerne på en Defender som var gått 50.000 km!!! Og på min nåværende har jeg skifte alle hjullager på 120.000 km...

Heldigvis fikk jeg ihvertfall ECU-greiene på reklamasjon, eller som VPN velger å kalle det: goodwill!!!

 

Men når det er sagt så er det veldig mange biler som skulle hatt sin egen helvetesside! Men ikke alle importører...

 

Noe skal jo siden hete, og det er vel like mange synspunkter på navnevalg som det er feil på en eh... Land Rover? Uansett navn, så håper jeg VPN vil forbedre sin kundebehandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landroverhelvete eller freelanderhelvete er jo to sider av samme sak. Jeg ser egentlig ikke noe forskjell. Da burde dere jo heller foreslått vpnhelvete eller no sånt!

 

Og ikke kom og fortell meg at ikke de andre LR produktene kunne hatt sin egen helvetesside! Hva med kostbare feil som olje i ECU? Hva med hjullager? Og nå sist fukt i lykteglass på Disco 3...

Jeg har som kjent fått skiftet både hele ECU-sulamikken OG de fleste hjullagerne på en Defender som var gått 50.000 km!!! Og på min nåværende har jeg skifte alle hjullager på 120.000 km...

Heldigvis fikk jeg ihvertfall ECU-greiene på reklamasjon, eller som VPN velger å kalle det: goodwill!!!

 

Men når det er sagt så er det veldig mange biler som skulle hatt sin egen helvetesside! Men ikke alle importører...

 

Noe skal jo siden hete, og det er vel like mange synspunkter på navnevalg som det er feil på en eh... Land Rover? Uansett navn, så håper jeg VPN vil forbedre sin kundebehandling!

 

Dette henger jeg meg på- Stig !

Når en vurderer kundebehandling så må det deles opp i hvert fall 3 kriterier, og det er irellevant

hvilken type bil- faktisk også type produkt. Det dette dreier seg om er rett- og slett den som

håndterer kundehenvendelser/klager----- og det er VPN !

 

* Det første blir jo om de følger Norges lover for handel. (3 år garanti og 5 år for deler som "burde holde

i minst 5 år). Og allerede på dette punkt driver VPN (etter utsagn i forumet) forskjellsbehandling i

klagesakene.

* Så er det feil som har bakgrunn i "design"/produksjonsfeil som de etter loven skal kollektivt kalle inn

for å sjekke. Dette har jo VPN gitt blaffen i og vil heller ikke nå i ettertid innrømme ansvar.

* Så har vi det som er "på kanten"- altså feil som dukker opp i "gråsonen" rundt 5 års grensen.

Denne typen tilfelle som vel må kalles "goodwill"--- aner ikke VPN hører hjemme i kundebehandlingen-

-- men faktisk er det viktigste for å få kunden tilbake for å handle på nytt.

 

KONKLUSJON:

Det er helt klart at "blinken" er VPN (uavhengig av type LR) som må få opp øya før de har skremt vettet

(les kronetapet) fra alle LR-kjære eiere, som EGENTLIG bare ønsker seg et VPN som kan vise at vi fortsatt trygt kan drive med det beste i hele verden---- EN LAND ROVER, uansett type/modell. :rolleyes::DB)

MVH

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette henger jeg meg på- Stig !

 

Hei Torgrim !

Da var det meg som fikk levert "repleies" nr. 100 i din "tråd" (mitt forrige innlegg) !

 

Mulig jeg da er den heldige vinner av å bli innvitert til julebord hos VPN ?

(sammen med deg, for det blir helt sikkert du--- kan du regne med).

 

MVH

Per

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Så er det feil som har bakgrunn i "design"/produksjonsfeil som de etter loven skal kollektivt kalle inn

for å sjekke. Dette har jo VPN gitt blaffen i og vil heller ikke nå i ettertid innrømme ansvar.

Hmmm... der ver da vel intet lovfestet krav om at man skal kalle tilbake varer (biler) med feil - men mindre feilen medfører en sikkerhetsrisiko. Men da er det ikke snakk om en tilbakekalling etter (forbruker)kjøpsloven, men en tilbakekalling fordi produktet ikke oppfyller andre lov-/forskriftskrav.

 

I "Freelander-motor-sakene" har imidlertid VPN og/eller forhandlerne opptrådt på en måte som gjør at de har et ansvar utover den ordinære 5års reklamasjonstiden...

 

Forøvrig er jeg enig i konklusjonen din Per : Hovedproblemet her er ikke av teknisk art, det er derimot hvordan forhandlere og importør håndterer reklamasjoner og klager. (Man skulle nesten tro de har gått på samme kurs i tolkning av forbrukerkjøpsloven som enkelte elektrokjeder har sendt sine ansatte på :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så bare for å kverulere litt, Per Venli:

5 års reklamasjonsrett for ting som er ment å vare i minst 2 år.

Og for det andre, er det ikke jeg som fikk posting nr. 100 i denne topic? Og da er det jeg som skal på julebord med VPN :D

 

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har nok rett i dine presiseringer- Ketil.

Jeg mente bare å påpeke at det synes som om VPN mener det er riktig å

å etterleve sine "egenproduserte" lover og regler, for deretter å sjanse på

at kunden ikke har kunnskap/resurser/råd til advokathjelp for å få en

rettslig avgjørelse for å få de til å innrømme ansvar.

 

Og at dette da er en saksbehandlingslinje de helt klart følger i disse sakene

som er vurdert tidligere av "jus-kyndige" i Forumet som helt klart er innenfor

lovens bestemmelser å skulle dekkes av VPN i kundens favør.

 

MVH

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torgrim.

 

Etter å ha lest gjennom denne "tråden"din i forumet, kan jeg trygt si at jeg forstår din frustrasjon. Jeg har vært i dette gamet en del år, men behandlingen fra VPN har jeg ikke sett maken til. Hadde dette vært min bil skulle hvert fall ikke VPN sluppet unna... Et godt tips til deg er å kontakte NBF. Da er jeg temmelig sikker på at saken din løser seg, og VPN må bøye seg i støvet. Du skriver at bilen har allerede vært inne i 2000 for å bytte toppakning/topp pga av dette problemet med kjølesystemet, UTEN at årsaken til problemet er blitt utbedret. Dette er i følge håndtverkerloven en soleklar reklamasjon, og de som har utført dette arbeidet har ikke "utført arbeidet fagmessig" og er garantiansvarlig i 5 år hvis motoren er ment og vare lengre. ( noe man kansje kan stille spørsmål ved etter VPN sine uttalelser ) Ser og at du har kjørt rundt med de andre "kjente" feilene, som defekt holdesleide til håndbremsen, feil på bremsene bak,uten at dette er blitt gjort kjent til deg som eier av bilen. Er ikke dette litt alvorlig? Tror VPN skal ta litt til vet nå, og ordne opp etter seg, for slik jeg ser saken bør du få dekket både reperasjon, leiebil, og de andre utgiftene dette har ført med seg. Skal komme tilbake med noen nyttige linker til deg, og navn på noen advokater som kun jobber med bil garanti/reklamasjoner.

 

Men ett par spørsmål du gjerne kan tenke litt over og tygge på:

 

- Er dette ikke en klar produksjonsfeil som kan tilbakevises fra bilen var ny ?

- Har ikke importøren vært klar over dette problemet hele tiden ?

- Har ikke importøren tiet i stillhet i håp om at de skal slippe unna med ett minimalt antall garantireperasjoner?

- Har egentlig ikke importøren solgt en bil og vært klar over at den har skjulte feil og mangler ?

 

Syns det lukter litt svidd her, sannsynligvis er det importøren som har fått løpeskoene på....

 

Ellers vil jeg gi deg en lite tips, Gi deg ALDRI på dette, stå på uansett, for dette bør du klare og slå igjennom med !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...