Gå til innhold

Vinterprosjekt


Ronny Jacobsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 568
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

4 timer siden, county skrev:

Det vil nå vise seg... Henter den 3.9  en av dagene....  Er den helt rustet ferdig tenkte jeg motor og gear i.90"en 

Sto først noe i annonsen om at den var "proft hevet". All info finnes i denne tråden. Britpart +2" fjærer ;),  men 3 grader QT radiusarmer samt dobbeltleddet mellomaksel foran.

Tubular dempertårn foran og dislocation cones bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes... Da ender 90"en som er veteran opp med disco V8 akslinger bremseskiver, 24 splines,arb sperrer forran og bak,3.9 med automat.. DEn er godkjent med 35 tommere og hevesett allerede.. DET blir kosebil .... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett denne på nært hold.. av rust er det bare ytter kanalene som er gåen.. starte ville den ikke får noen hadde fjernet rattlås og hele greien . 

Denne blir nok ikke hugget, så nå blir du sikkert fornøyd Ronny..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Hva i alle dager har skjedd med støtfangeren? Ser ut som noe stort har tygget på den....

Spørsmål: når jeg solgte bilen glemte jeg å ta ut kabelen til basskassa min. Har ikke klart å finne en ny.... 6 eller 8-polet kontakt samt justeringsdings for volum. Kunne jeg få kjøpt den av deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan du få av meg om den ut der fremdeles... Må nok bytte støtfangere ja, den bak er helt på trynet. En med en skogsmaskin som har trøkt inn hele fangeren .. Er det greit for deg om jeg fortsetter med bilen i denne tråden??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...