Gå til innhold

Nissan Patrol diesel i seriebil


larsness

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det går en i Trondheimsdistriktet med Nissan diesel under panseret. Vet ikke hva av girkasse som står på. På den bilen mener jeg at det er modifisert fremste rammetravers, og at grillen er flyttet frem. Sikkert noen her som vet mer om den bilen enn jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det går en i Trondheimsdistriktet med Nissan diesel under panseret. Vet ikke hva av girkasse som står på. På den bilen mener jeg at det er modifisert fremste rammetravers, og at grillen er flyttet frem. Sikkert noen her som vet mer om den bilen enn jeg!

107977[/snapback]

Det stemmer at det går en seriebil med Nissan 3,3 td i nord trøndelag . Han har også flyttet over girboksene og akslingene fra Patrolen .

I en annen seriebil her oppe er det satt inn en 2,8 d fra en Laurel . Denne er montert på den orginale girboksen med et konverteringssett .

Om du sender meg en PM kan du få telefonnr til begge to .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
I en annen seriebil her oppe er det satt inn en 2,8 d fra en Laurel . Denne er montert på den orginale girboksen med et konverteringssett .

108075[/snapback]

 

Oisann, den hadde jeg ikke tenkt på.............

Det er en knakende god motor, går og går i millioner mil......

 

Finner du ut konverteringssett, post det her da??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hvis det skulle være av interesse har jeg to sånne motorer stående....de går for..ja en kopp kaffe og et wienerbrød.... :P

 

 

 

Oisann, den hadde jeg ikke tenkt på.............

Det er en knakende god motor, går og går i millioner mil......

 

Finner du ut konverteringssett, post det her da??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det skulle være av interesse har jeg to sånne motorer stående....de går for..ja en kopp kaffe og et wienerbrød.... :P

 

3,3 Td?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke 3.3, 2.8 ikke turbo.. men, jeg har hørt fra en nissan-mekaniker, at disse motorene er yndet til å bygge turbomotor av. rekkesekser med masse power. uten turbo er de 100 hk i de, blir visstnok lett 140-150hk med turbo...disse trenger en GRUNDIG overhaling, derav lav pris (les wienerbrød).

 

 

 

 

3,3 Td?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...