Gå til innhold

Nydelig RR


@le

Anbefalte innlegg

Den rosa RRen var til salgs på ebay for knapt 2 år siden - med en startpris på kun USD 180.000 !

 

SKRIK!!!

 

Da vil jeg heller ha en S2A Pink Panther - billigere er de også wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si ifra til madammen, hun har ønsket seg rosa LR produkt siden hun viste hva rosa hva for slags farve.  ph34r.gif

107561[/snapback]

 

 

 

Madammen har allerede sett denne....og synes det er fryktelig dårlig gjort at "alle andre" får rosa bil mad.gif Men jeg har nå fått det nest beste da....Jotuns "gla orange" smile.gifbiggrin.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madammen har allerede sett denne....og synes det er fryktelig dårlig gjort at "alle andre" får rosa bil  mad.gif      Men jeg har nå fått det nest beste da....Jotuns "gla orange"    smile.gif  biggrin.gif  laugh.gif

107621[/snapback]

 

Ligger det noe bilde på nett der vi som ikke har sett herligheten også kan få en titt? smile.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det noe bilde på nett der vi som ikke har sett herligheten også kan få en titt? smile.gif

107626[/snapback]

Han som hun deler postkassen med forbarmet seg endelig over henne:

 

Et par bilder

 

Her:

user posted image

 

 

og her:

user posted image

Endret av Ezzie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har nå fått det nest beste da....Jotuns "gla orange"    smile.gif  biggrin.gif  laugh.gif

107621[/snapback]

Har fargen noen annen betegnelse enn "gla' orange" ? F.eks. et Jotun-navn, en NCS-kode, e.l.? Kan vi få "låne" bilde og fargeinfo til lakk- og farge-artikkelen på hovedsiden ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde kommer, bare jeg snart skjønner hvordan jeg skal få bildene fra kamera over til denne maskinen jeg egentlig ikke kan noen ting om.   

 

Om da ikke han jeg deler postkasse med forbarmer seg over kameraet mitt, og laster over bildene  blush.gif

107627[/snapback]

 

Yihaaaaa!!!! blink.gifsmile.gif

 

Herlig å se at gammelbilen min lever i beste velgående. Den var mitt aller første LR produkt. Var i mitt eie fra 97 til 99. smile.gif Hmm, er baksetene fra nyere classic fjernet til fordel for originale??

 

user posted image

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig pen, Solveig !  smile.gif

Gratulerer !!  biggrin.gif

108542[/snapback]

 

Ikke så verst, men ikke like pen i virkeligheten egentlig, se videre nedover.

 

Har fargen noen annen betegnelse enn "gla' orange" ?  F.eks. et Jotun-navn, en NCS-kode, e.l.?  Kan vi få "låne" bilde og fargeinfo til lakk- og farge-artikkelen på hovedsiden ?

108540[/snapback]

 

Skal undersøke boksen når jeg husker og får tid. Bildene kan lånes selvsagt.

 

Jeg blir litt missunnelig...  Eh, kanskje riktigere å si at "Søren, sånn vil jeg også ha"  Nå fortsetter grublingen om overgang til 2-dørs karosseri på Overfinchen... 

 

Jeg liker pene 2-dørs RRer jeg...  smile.gif

108534[/snapback]

 

Bulker mv er ikke rettet opp, og litt appelsinstruktur ble det etterhvert. Må nok slipes ned litt og legges på flere strøk til våren, før fluene igjen gjør jobben vanskelig. Gjett om oransje var en farve som tiltrak seg oppmerksomhet fra bevingende 6-bente skapninger!

 

Veldig kledelig farge faktisk!

Pen bil.

Som Tore: misunnelig. biggrin.gif

108537[/snapback]

 

Se over, du behøver ikke være fullt så misunnelig.

 

Yihaaaaa!!!!  blink.gif  smile.gif

 

Herlig å se at gammelbilen min lever i beste velgående. Den var mitt aller første LR produkt. Var i mitt eie fra 97 til 99.  smile.gif  Hmm, er baksetene fra nyere classic fjernet til fordel for originale??

 

user posted image

108559[/snapback]

 

Ja, setene er fra en annen hvit 85 modell. Ikke helt samme beige (noe mørkere) enn setene foran. Om baksetet var original i den andre 85 modellen er også uviss. Patrick Murphy, irsk navn ikke sant? Nå er den da i en norsk/skotsk families eie. Den tar runden med andre ord. Neste blir vel en waliser?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal undersøke boksen når jeg husker og får tid. Bildene kan lånes selvsagt.

108567[/snapback]

Takk.

 

Da kan du jo få denne i bytte wink.gif

 

user posted image

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, var i irsk/norsk familie. Walisisk? Du har vel ikke tenkt å selge så kjapt? Hvis du noen gang selger, så gi meg et hint...

108577[/snapback]

 

 

 

 

Og håper jo virkelig han sier i fra til meg også biggrin.gif

 

Fargen har gjort at mange små menneskebiler slipper meg frem over alt men andre LR-produkter har sluttet å hilse!!!! sad.gif Noen som har en liten forklaring på det?!? unsure.gif

 

Baksetet som satt i sitter nå i min "gamle" RR (desverre), som min eldst bror har tatt over, og jeg må ta til takke med det som satt i min gamle...brødre er ganske kravstore når jeg tenker meg om wink.gif Sånn er det være minst dry.gif

 

 

 

Og bilen har virkelig blitt pen i forhold til hva den var. Eirik har gjort en kjempejobb med den, brukte en hel uke på å få av gammel farge og få på ny. Dette er hva to ukers fødselspermisjon blir bruk til biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...