Gå til innhold

snorkel til 4 ports weber


ADI

Anbefalte innlegg

har spekulert litt på det samme og kommet frem til at et originalt luftfilterhus fra en eller annen amerikaner med lignende forgasser originalt kan være enkel løsning.

 

Helt vanntett blir det neppe men med litt tettemiddel og vulkteip vil det nok holde til det er andre problemer som dukker opp. ohmy.gif

Tenning, bløtt i setet, bøyd kjølevifte, osv... unsure.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk sjekket det luftfilterhuset som lå i garasjen, og det passet ikke på mitt oppsett.

Boksen ble for stor, og tok i toppdekslene..

 

Så må finne en annen løsning, evnt. annen luftfilterboks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har gjort et forsøk på det dere diskuterer. Jeg fikk sveiset inn ei plate med tilsvarende diameter som luftfilteret. Deretter monterte jeg et nytt luftfilter på høyre innerskjerm (det stammer i fra Saab 99). Dette fungerer i utgangspunktet bra, men det gir ikke nok luft til forgasseren. Jeg har derfor gått tilbake til originalløsning, men har den andre med i bilen dersom behovet skulle melde seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...