Gå til innhold

Landstreffet på Evjemoen


Theo

Anbefalte innlegg

Hjemme igjen etter en fantastisk uke på Evjemoen. Kjempeflott arrangement, og en stor takk til ildsjelene rettes herved ! Lillen takker også, litt mindre vakker enn tidligere, men nesten like hel og glad for det..... rolleyes.gif

 

Takker til alle for et flott treff, særlig til "bergensgjengen" som så fint tok i mot en asylant fra midtnorge samt lot vedkommende være med på det beste trophylaget biggrin.gif at jeg manglet 5 poeng for å nå trialfinalen går over i sekken med: "bare vent til neste gang" blush.gifcool.gif

 

Turen nordover var drøy, og natten mørk, men jeg kom vel hjem, til og med promillekontrollen på Beitostølen besto jeg med glans rolleyes.gifbiggrin.giflaugh.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på og takker for et flott treff, vårt første landstreff men garantert ikke siste. I tilegg til flinke arangører vil jeg også si at makan til folk som landrover folk trur jeg ikke finnes aldri et surt ansikt å se og lette å komme i konakt med alle sammen.

Tom med familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme jeg å! smile.gif

 

Ett kjempearrangemang med fina aktiviteter, gott humör hos de ansvariga och många gamla vänner att gå runt å snakke med.

 

Men ibland (ofta?) är det inte så kul att vara svensk... I går på avslutningen överlämnades diverse gåvor tillsammans med lyckönskningar från diverse Land Rover-klubbar och av respektive ordföranden. Men från Sverige ingenting! Inte ett ord eller ens ett besök av någon person från SLRK:s styrelse i anledning av jubileet. Jag tror vi som mest var fem bilar från Sverige samtidigt, i går var vi fyra...

 

Sverige ligger ju så langt unna, da...

Endret av Lars L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare skrive under på at det var et fantastisk bra treff som ble avsluttet med 6 kanonsalutter smile.gif

Trophyen som var høydepunktet var bare dritartig.Kom fra det med en liten bulk på skjermen.

På lørdag på frikjøringa etter trialen gikk det med en stikkaksling og et bøyd paralellstag tongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en fantastisk uke på Evjemoen. Kjempeflott arrangement, og en stor takk til ildsjelene rettes herved ! Lillen takker også, litt mindre vakker enn tidligere, men nesten like hel og glad for det..... rolleyes.gif

 

Takker til alle for et flott treff, særlig til "bergensgjengen" som så fint tok i mot en asylant fra midtnorge samt lot vedkommende være med på det beste trophylaget  biggrin.gif at jeg manglet 5 poeng for å nå trialfinalen går over i sekken med: "bare vent til neste gang"  blush.gif  cool.gif

 

Turen nordover var drøy, og natten mørk, men jeg kom vel hjem, til og med promillekontrollen på Beitostølen besto jeg med glans  rolleyes.gif  biggrin.gif  laugh.gif  biggrin.gif

103389[/snapback]

 

Jeg vil også slenge meg på med en stor takk til alle ildsjelene som var med å få arrangert dette treffet og det ble mange hyggelige kvelder rundt leirbålet og grillen smile.gif

 

Jeg tror Lillen kanskje er litt glad for at den ikke kom med i finalen for det var litt skader på bilene i den krevende løypen. På min bil forsvant en skvettlapp under finalen.

 

Endelig bestod du en promillekontroll wink.gif

Endret av Tarjei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også slenge meg på med en stor takk til alle ildsjelene som var med å få arrangert dette treffet og det ble mange hyggelige kvelder rundt leirbålet og grillen  smile.gif

103422[/snapback]

 

Takk for et flott treff, ja. En fin uke i Land Rover-land er over.

 

Jeg tror Lillen kanskje er litt glad for at den ikke kom med i finalen for det var litt skader på bilene i den krevende løypen.

103422[/snapback]

 

ph34r.gifph34r.gifph34r.gif

 

Har en bulk i skjermen som ikke var der før, ja...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første store treff og jeg må si det frister virkelig til gjenntakelse..... biggrin.gif

 

Fikk testa bilen og møtt masse flotte folk.

 

Å jobbe blant staben var en ren fornøyelse.... biggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere alle for at dere kom og bidro til et fantastisk treff! Nå er jeg tilbake på jobb og kan slappe av......

 

Det som slår meg nå, er jo at jeg har snakket med mange av dere i løpet av uka uten å kjenne dere igjen!!! Vi får ta igjen det på et senere treff!

 

Takk for all ros som har kommet i løpet av uka og etterpå! Takk til alle innenfor avdeling Sør som har stått på og jobba som helter og takk til alle dere andre som har trødd til på kort varsel og hjulpet oss igjennom!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fantastisk arrangement er slutt, dessverre sad.gifsad.gif

 

Kan bare skrive under på at det var et fantastisk bra treff som ble avsluttet med 6 kanonsalutter smile.gif

103421[/snapback]

For Kongen av off-road skulle en jo hatt 21 skudds Kongesalutt tongue.giftongue.gif

 

Mitt første store treff og jeg må si det frister virkelig til gjenntakelse..... biggrin.gif

 

Fikk testa bilen og møtt masse flotte folk.

 

103434[/snapback]

 

Enig og tro til Dovre faller i de uttalelsene smile.gif

Kom til Evje fredag ettermiddag, men angret allerede da på at jeg ikke reiste opp tidligere mad.gif

 

Våget meg ikke på annet enn Greenorading og sandtaket, men gøy var det uansett. Og alle de flotte bilene og fantastiske menneskene.

 

Vi kommer tilbake på senere treff også

 

TAKK!!!! biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fra oss også for et kjempebra treff. Etter at fruen ble lokketruet (eller var det truelokket?) ut i både trial og trophy, får jeg nok konkurranse bak rattet på kommende treff. Kjempeflott at damene også tør å vise seg frem! cool.gifcool.gif

 

Dessverre likte JoHanne seg så bra på treff at hun ikke ville hjem igjen. Oppe i heiene innenfor Grimstad forsvant oljetrykket, og det som var igjen av motorolje befant seg i høyre del av motorrommet. sad.gif Dermed ble det transport på Vikingbil til Grimstad for "overnatting", og på Gautes bilhenger hjem til verksted i går. Nå er jeg spent hva slags diagnose han kommer frem til..... ph34r.gif

 

Heldigvis hadde vi følge av venner med en Mitsubishi L200 som sørget for å få oss og bagasje hjem på søndag, og JoHanne "hjem" i går. Det trues med at det dukker opp noen bilder etterhvert. dry.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff irriterer meg fortsatt over at jeg ikke kunne være mer enn ei natt jeg da mad.gif men den korte tia jeg var der storkoste jeg meg biggrin.gif fikk sitte på me robert i løypa da jeg ik tør dra deffen te fadern utafor veien tongue.gif hilste på endel på e-18 som antagligvis var på vei nedover på tirsda smile.gif

Ellers ligger det noen bilder på galleriet,turer og treff smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må også få sagt at det var eit kjempeflott treff. Mange fine bilar! Og for ein gjeng! biggrin.gifbiggrin.gif Trailen gjekk heller dårlig og eg havna langt ned på lista. Men det var artig å vere med. Knakk av siste rest av den plastdriten under bilen. blush.gif

 

Takk til gjengen i Team 109 som eg var med som co-pilot under trophyet på fredag. Ein lang men svært kjekk dag. biggrin.gifbiggrin.gif Eg reiste tidlig laurdag rett etter frokost so eg har ikkje resultata. Kan nokon fortelle korleis det gjekk med laget? blush.gif

 

Synd med øvelsen til forsvaret så det ikkje var fleire ruter å køyre i terrenget.

Kjekt med den kveldsturen onsdag. Fekk køyrt litt i sandtaket , men det vart lite gjørme på bilen. Tok ikkje sjansen på "Brown Road" utan grove nok dekk.

 

Hiv o'hå, det var i alle fall kjekt å vere deltakar på treffet. biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også takke for en fin uke på landstreff. Gikk glipp av finaleplass i trial, men jeg og guttongen fikk da en seier i gymkhana! smile.gif

 

Jeg har lagt ut noen bilder på fotogalleriet under "turerog arrangementer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen bilder, eller webside med samling av bilder???

 

Blir det opprettet en side der den nåværende inbydelse er

(på NLRK) for å vise bilder av treffet???

 

Eller måtte man har vært der???? rolleyes.gifrolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biggrin.gif ja nå er endelig jeg også kommet meg hjem.. tok noen ekstra dager på sørlandet.. jeg hadde det i hvertfall kjempe artig på treffet.. og til de gutta som ikke tok turen.. dere kan bare angre.. nå er det for sent.... biggrin.gif Endret av truls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angre ingenting, måtte jobbe masse overtid denne uken, men tilgjengjeld

har ferie budsjettet til Englandsturen steget kraftig....

 

En UKE igjen og så får jeg være med på Malvern treff via litt kjøring i Wales...

 

biggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen bilder, eller webside med samling av bilder???

 

Blir det opprettet en side der den nåværende inbydelse er

(på NLRK) for å vise bilder av treffet???

 

Eller måtte man har vært der???? rolleyes.gif  rolleyes.gif

103781[/snapback]

 

 

HEI.

vis du leser på side 1, Simen Egge skrev.....

 

Uff irriterer meg fortsatt over at jeg ikke kunne være mer enn ei natt jeg da men den korte tia jeg var der storkoste jeg meg fikk sitte på me robert i løypa da jeg ik tør dra deffen te fadern utafor veien hilste på endel på e-18 som antagligvis var på vei nedover på tirsda

Ellers ligger det noen bilder på galleriet,turer og treff....... excl.gifexcl.gif

 

kansje du finner bilder her...

 

 

Campbell

freebi owner and happy with 4 cylinders smile.gif

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fant den , men jeg mener om det skal finne en side med kun bilder fra treff

 

har noen kompisser i England som lurer å komme over til neste års treff

men de ønsker å se på bilder av HELE treffet ikke bare biler som kjører

i skogen...

 

blush.gifrolleyes.gifrolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte for et litt "offisielt" svar her!

 

Det hadde vært ønskelig at vi for lengst hadde lagt ut flotte bilder på treffets hjemmesider som dokumenterte ALT!

 

Men, akkurat nå er vi i dvale alle mann. Vi prøver å komme igang med familie og jobb igjen og så smått finne hverdagen. Alle som har arrangert treff vet hvordan det er!

 

Jeg synes ideen er god, og skal så fort som vi kommer sammen igjen ta kontakt med de jeg kjenner til som tok bilder under treffet (tenker på treffavisen) og høre med de om ikke en del av disse bildene kan publiseres under treffets hjemmesider.

 

Takk for masse gode ord om treffet. Det var en kjempegjeng i avdeling Sør som sto på hele uka. All rosen skal formidles til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også storkoste oss, alle fire. Litt strev er det jo med to barn under året, men det gikk med mye hjelp fra familie og venner. Jeg hadde jo tidligere uttalt at jeg SKULLE på dette treffet, om jeg så måtte krabbe. Familien gjorde det også bra i øvelsene, niesen var på det vinnende barne-trophy laget, svoger vant klassen sin i trailen, jeg ble to i min klasse i triallen, og nr tre sammen med resten av team Kokos i Trophyen, en øvelse dere bare må få med dere. Neste mulighet blir vel jubileumstreff i DK neste år?

 

Takk til avd Sør, med hjelpere, for suverent treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan legge ut noen bilder?

(Slik at vi som ikke hadde annledning kan sitte og drømme litt??)   blush.gif

103399[/snapback]

 

Joda. TTT, men her er bilder:

 

user posted image

 

NLRK Jubileumstreff 2005

 

Dette er min versjon, jeg kikker gjerne på andres opplevelser også, jeg biggrin.gif

Endret av Baard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen par hundrede bilder jeg også, men har ikke tatt meg tid nok til å lage noen skikkelige sider ennå, bare noe raskt lastverkarbeid til ære for 4WD.

 

Men her er et bilde jeg kan dele. Var det noen som klarte å gjøre bilen mer møkkete?

user posted image

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...