Gå til innhold

Klistremerker


Steinar

Anbefalte innlegg

Får vel si at min er ankommet. Tok ca en uke fra penger byttet hånd til de var på plass.

Så Steinar har gjort jobben sin denne gangen. Han kan jo få en og annen positiv tilbakemelding og..

 

Edit: bare jeg som har bestilt 2år for sent da

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg ikke lest gjennom ALLE innleggene her...men forstår jeg det rett når det kun finnes klistremerker for innvendig montering? Veldig mange av D3-ene har jo sota vinduer bak, så da funker det dårlig med innvendige klistremerker. Ikke tør jeg klistre noe i frontruta heller, jeg er redd for garantien på varmetrådene...

Jeg har noen sett av de innvendige liggende, et sett skal på Daktarien når det blir sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine i går :) Kanskje lurt å vente med å sette dem på til det blir litt varmere i været?

Noen som vet om de vil feste seg nå som vinduene er kalde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest gjennom ALLE innleggene her...men forstår jeg det rett når det kun finnes klistremerker for innvendig montering? Veldig mange av D3-ene har jo sota vinduer bak, så da funker det dårlig med innvendige klistremerker. Ikke tør jeg klistre noe i frontruta heller, jeg er redd for garantien på varmetrådene...

Jeg har noen sett av de innvendige liggende, et sett skal på Daktarien når det blir sommer :)

 

Jeg syns også vi skulle ha fått oss noen utvendige..

Så kunne man ha valgt!

 

Har fått de innvendige som skal på plass til våren, men kan ærligtalt ikke huske å ha sett noen av den den typen merker som jeg syns er spesielt fine.

Ofte blir det luftbobler osv osv under montering..

 

Og er ikke sikker på at vinduet er første valget på plassering hvis jeg kunne ha valgt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte å lage klistremerker for montering på innsiden av vinduene siden alle kan bruke dem. Det er jo ikke alle som vil klistre noe på lakkerte flater. At de fungerre litt dårlig på sotede ruter er vi klar over.

 

Siden det der en viss forespørsel skal vi vurdere nye merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte å lage klistremerker for montering på innsiden av vinduene siden alle kan bruke dem. Det er jo ikke alle som vil klistre noe på lakkerte flater. At de fungerre litt dårlig på sotede ruter er vi klar over.

 

Siden det der en viss forespørsel skal vi vurdere nye merker.

 

Må det bestilles store opplag når man først bestiller?

 

Jeg kan godt betale ekstra for å være med på ett prøve prosjekt på mindre opplag for å se om det går unna..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er en viss interesse for merker for utvendig monterisn, skal vi se på dette. Er det mest interessant med små merker a la de vi allerede har, eller er det ønsker om større merker for montering på lakkerte flater, f.eks dører o.l.?

 

 

Har fått de innvendige som skal på plass til våren, men kan ærligtalt ikke huske å ha sett noen av den den typen merker som jeg syns er spesielt fine.

Ofte blir det luftbobler osv osv under montering..

 

Når det gjelder montering av klistremerker, fungerer det fint å spraye på litt vann (med en dråpe zalo) på flatene før montering. Etter at merket er på plass, bruker man en gummiskrape e.l. til å presse ut overskytende vann mellom merke og rute/flate. Det blir garantert ikke noen luftbobler under merkene dersom man gjør det på denne måten. En annen fordel er at man har mulighet til å finjustere merket etter at det er montert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder montering av klistremerker, fungerer det fint å spraye på litt vann (med en dråpe zalo) på flatene før montering. Etter at merket er på plass, bruker man en gummiskrape e.l. til å presse ut overskytende vann mellom merke og rute/flate. Det blir garantert ikke noen luftbobler under merkene dersom man gjør det på denne måten. En annen fordel er at man har mulighet til å finjustere merket etter at det er montert :)

 

Takk for tipset!

Tenkte jeg skulle prøvde dette, er jo slik man monterer solfilm osv, men trodde ikke man kune gjøre det på slike merker :)

 

Da øyner jeg ett lite håp :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Betaling er satt opp, og går gjennom så fort banken åpner for transaksjoner :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Caramellmobilen MIN!!! savner klistremerker. Er det lenge igjen nå?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Klistremerkene er sendt ut. Har dere ikke motatt dem ennå, kommer de sannsynligvis i morgen :)

 

Det er noen som har bestilt klistremerker som ikke har gitt meg adressen, da er det litt vanskelig å sende ut merkene. Vær vennlige å send meg en mail med adresse etter at dere har betalt for merkene, informasjonen i nettbanken er ikke tilstrekkelig for å kunne sende ut klistremerkene til dere....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, Steinar :D

Nå kjører jeg standsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

×
×
  • Opprett ny...