Gå til innhold

Klistremerker


Steinar

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...
Pris

Merkene selges som sett à 3 merker (ett av hver av de nevnt merkene).

1. sett selges for kr. 35 inkl forsendelse, deretter kr 25 pr. sett i samme ordre.

 

Bestilling

De som er interessert i klistremerker bestiller merkene hos meg på steinar@lrforum.com, og betaler totalsum inn på kto: 97134054577. Klistremerkene sendes ut fortløpende etterhvert som betaling er registrert på konto, og jeg har mottatt fullstendig navn og adresse. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ja.

 

Pris

Merkene selges som sett à 3 merker (ett av hver av de nevnt merkene).

1. sett selges for kr. 35 inkl forsendelse, deretter kr 25 pr. sett i samme ordre.

 

Bestilling

De som er interessert i klistremerker bestiller merkene hos meg på steinar@lrforum.com, og betaler totalsum inn på kto: 97134054577. Klistremerkene sendes ut fortløpende etterhvert som betaling er registrert på konto, og jeg har mottatt fullstendig navn og adresse. :)

 

Vi skal nok gjøre oppmerksom på det når det er tomt. Foreløpig har vi mange sett på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LRF kommer snart til å pryde en av tråkkemaskinene her nede på Troll også. Sitter man og leser på det klistremerket i 13 mnd så MÅ man jo bli påvirket :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor i verden befinner merkene seg?

Lurte bare på om lokalhenting kan være en mulighet om det er i nærheten av Brumunddal eller Måløy

Endret av tormodnt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Mail sendt og penger overført og venter nå bare i spenning :)

Her ikke registrert noen innbetaling fra deg ennå, har derfor ikke sendt noen merker....

 

Kan du sjekke innbetalingen din og kontakte meg pr. mail?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...