Gå til innhold

Klistremerker


Steinar

Anbefalte innlegg

Da har vi endelig klare noen klistremerker

 

Vi har fått laget 3 forskjellige klistremerker - alle beregnet for innvendig montering på vinduer.

 

 

 

Som dere kan se av bildet, så har jeg satt sammen alle 3 klistremerkene sli at det ser ut som ett stort merke. Det er forholdsvis lett å se skillelinjene mellom de forskjellige merkene; ovalen, "lrforum.com" og "Land Rover Forum" er da separate klistremerker.

 

Størrelsen på merkene er 250x50mm for lrforum.com, 250x25 for Land Rover Forum og 136x73 for ovalen.

 

"Land Rover Forum" teksten er egentlig laget for å være plassert under ovalen, men den kan like gjerne brukes i forbindelse med lrforum.com i og med at bredden er den samme.

 

Pris

Merkene selges som sett à 3 merker (ett av hver av de nevnt merkene).

1. sett selges for kr. 45 inkl forsendelse, deretter kr 30 pr. sett i samme ordre.

 

Bestilling

De som er interessert i klistremerker bestiller merkene hos meg på steinar@lrforum.com, og betaler totalsum med VIPPS (alternativt nn på kto: 9713.3990.457). Klistremerkene sendes ut fortløpende etterhvert som betaling er registrert på konto, og jeg har mottatt fullstendig navn og adresse.

 

 

 

Hva med et merke i frontruta også? Er jo litt kjekt å se hvem som tilhører LRF når vi møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Pris

Merkene selges som sett à 3 merker (ett av hver av de nevnt merkene).

1. sett selges for kr. 35 inkl forsendelse, deretter kr 25 pr. sett i samme ordre.

100849[/snapback]

 

Men ingen ytterligere kvantumsrabatt ??? smile.gifunsure.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med noen da Steinar, jeg har jo ingen fast bopel, dvs et sted jeg er på mer enn maks 3 uker i slengen, noe som medfører vanskeligheter mht alt som må sendes i posten osv, posten er nemlig like forvirret som jeg er og sender posten vekselsvis til alle de tre adressene samt til noe gamle i tillegg, dette selv om jeg har vært i nær dialog med posten en rekke ganger.... biggrin.gifblush.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt et til frontruta mi....veit ikke om jeg får kommet meg til vestby...? er det allikevel mulig med forsendelse? rolleyes.gif

101298[/snapback]

Pris

Merkene selges som sett à 3 merker (ett av hver av de nevnt merkene).

1. sett selges for kr. 35 inkl forsendelse, deretter kr 25 pr. sett i samme ordre.

100849[/snapback]

Det ser da ut til å være mulig wink.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt et til frontruta mi....veit ikke om jeg får kommet meg til vestby...? er det allikevel mulig med forsendelse? rolleyes.gif

101298[/snapback]

 

Jepp, det er mulig å få tak i merker smile.gif

 

Sender ut klistremerkene fortløpende etterhvert som bestillinger kommer smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med meg en bunke klistremerker på landstreffet, så hvis noen vil ha (flere) merker, er det bare å ta kontakt på treffet torsdag/fredag/lørdagen:

 

Gubben har altså hvit Discovery 200tdi XSM med vinsj i skorpionfanger med en sølle campingvogn på tre og en halv meter eller deromkring, har en påtakelig jæraksent og har med seg en fire-åring og med uten kone; han var sist sett med en pilsburk i hånda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av ders som har bestilt klistremerker de siste dagene må nok vente en litt før merkene blir sendt ut i og med at jeg har ferien nå smile.gif

 

Regner med at alle klistremerker som er bestilt blir sendt ut 4-5 aug. dry.gifsmile.gifcool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det blir 60,-. Vi beregner oss 25,- per sett + 10,- for "pakking" og porto.

Nå har jeg overført 60.- like før påske, og tenker plutselig: "kanskje er det tomt?"

Var jeg for sent ute?

 

EDIT: Kom i posten i dag!!! Snakk om effektiv ekspedering!!!!

Endret av Harmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...