Gå til innhold

Brukt mig/mag sveiseapparat kjøpes


lafterolf

Anbefalte innlegg

Min svigersønn og datter skal igang med rustsveising av veteranbil og trenger et mig/mag sveiseapparat. Må kunne brukes med gass. 

 

Helst ikke for stort, og det bør være inverter. Enfase strøm. 

 

Tips på nytt og rimelig ønskes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut forespørsel i en sveisegruppe på Facebook om det samme. Har blitt tipset om magma apparatene hos toolfarm.no,samt spartus apparatene de selger hos sveiseprodukter.no Folk er visst veldig fornøyd med de. 

 

Kommer nok til å gå for noe sånt selv. Da jeg ikke tar meg råd til kemppi eller esab apparat. Låner kun et for øyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på dem. I tilfelle nytt vil det ikke bli noe annet enn synergi. Ser de er billige fra Polen.

Biltema sine er slett ikke dumme, men billige apparater har ikke eurokobling på slangepakken, og det som følger med er bare 2meter. Det er for kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveiste classic'n min med billig sveisespparat. Kort slangepakke og veldig kort jording. Stort og klumpete. Måtte praktisk talt sitte oppå det til enhver tid pga korte ledninger... både inni bilen og under. 

Utrolig tungt og vanskelig å flytte på pga størrelsen. Men det gikk det :) 

 

Skulle til å anbefale deg det lille ESAB-apparatet jeg har nå. Men søkte det opp og ser prisene har nesten doblet seg siden jeg kjøpte for 3 år siden. Nå må du ut med 20 000,- :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og på jakt etter et mig apparat, planen var og spare til et kemppi, men prisveksten er helt ekstrem, og brukte finnes jo ikke. Kan heller ikke sveise, så det gjør det jo ikke noe bedre. Gode forslag / gruppekjøp er jeg helt med på om det er noe dugendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 5/29/2023 at 7:46 PM, lafterolf said:

Landet du på noe her? Satt i hele går kveld og prøvde og se etter apparater. Men øyet blir stort og vått og mangelen på kunnskap gjør at jeg dytter det litt bort igjen. Men må få ut fingeren snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...