Gå til innhold

GPS Navigator med større skjerm?


Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte ut min TomTom navigator innkjøpt 2007 som bl.a.allerede den gang navigerte meg inn på "avveier" i ruten Uddevalla Moss.  Har søkt på nettet men har ikke funnet en med stor skjerm. 

Er det mulig at  f.eks. bruker 10 - 13 toms  Laptop eller surfebrett  kan brukes montert ved "instrument bordet" Jeg har tidligere drevet en dl mede data, men har ikke fulgt så mye med utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye.

Jeg har faktisk 2 stk. Asus 13" touch screen som jeg kjøpte for ca. 7 år siden. Tastaturet kan fraskilles med et lite klikk. Billigste typen men den gang OK. Den ene bruker jeg i dag som reserve  og ved fly reiser. Sene er de  men de funker på en måte. Om jeg renser opp i dem, fjerner programmer som surrer i bakgrunnen og bare bruker et GPS navigasjonsprogrammet når jeg kjører bil så kanskje det virker. Verdt å prøve.?

 

Kan noen vise meg til et bra GPS Navi. program. Behøver ikke være gratis, men absolutt ingen abonnement.

Min raske redigerings laptop har dessverre krasjet skjerm og må etter hvert byttes ut, Det var da jeg tenkte på en MacBook air 13". 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som er like all round som Google maps. 

Ruteplanlegging funker best på web, på mobilappen mister du en del funksjoner. 

 

Kombinerer med appen vegvesen trafikk for å få oppdaterte veimeldinger. Den kan du sette opp til å varsle basert på områder og strekninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...