Gå til innhold

Kakke sparegrisen D3 G4?


Rune80

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Her er det vel bare å gi grisen et realt kakk...^_^   https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=300016382

Sjelden og flott bil. Litt stivt for en gammel D3 med litt på telleren..Men kjenner jeg gjerne skulle vært eier av en slik...:) (men blir vel omtrent 200k ekstra for å bytte ut min kjære D3 med en D3 som er et par år nyere...)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 

 

Er vel bare fargen og litt xtra greier som skiller.. 

 

Kan pimpe masse for halve prisen av den der blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om dette faktisk er en av de 68 som ble bygget for selve konkurransen? Såvidt jeg klarer å finne ut var de originale RHD, altså rattet på høyre side. De hadde også vinsj og andre lykter på taket.

 

Dette er trolig en av de som ble laget i tillegg til de 68, og ment for nasjonale uttak og reklame.

 

Og hvis det bare er en "edition", så er det jo ingenting spesielt med den i det hele tatt.

 

Men hva vet jeg... Men kanskje greit å få vite sannheten, når det forlanges en pris som er 3 ganger normalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker riktig, og det er samme bilen, så tror jeg den ble brukt i det skandinaviske uttaket. G4 vesten og litt annet fulgte med bilen den gang også. Takstativet hadde nok andre lykter men er nok erstattet med nyere. Stativet hadde aluplater med grip-tape og så korrekt ut. Høyre passasjer-dørkarm var lakkert eller foliert svart pga en liten bulk. Husker ikke om den hadde vinsj montert da eller ikke. 

Den var generelt i litt sliten forfatning når jeg så på den så nåværende eier har nok brukt litt tid og penger på den hvis den er i grei stand nå. Tror den lå ute til ca 200t dengang, ca 4-5 år siden.

 

Den trengte en ordentlig rensing av lakken for du kunne se hvor klistremerkene skulle vært :)

 

Kul bil og er nok en av få anledninger til å få tak i en "ekte" G4 D3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...