Gå til innhold

Fitech Efi Go street og fuel command center 2.0


Anbefalte innlegg

SELGES!

Fitech EFI Go street fuel injection og fuel command center 2.0. til rimelig pris.

Har montert dette på min 2-dørs Range Rover med 3.5 liter forgassermotor, men kan i praksis monteres på hvilken som helst bensinmotor.

Tenkte å legge ut for salg i LR-mjljøet først, mens alt fremdels står montert i motorrommet før jeg evt demonterer og legger det på finn. Tenker det kanskje kan være relevant å se det montert i en LR/hvor hente strøm osv. ? :) Bor i Brumunddal. Sentralt for enkelte å svinge innom og se kanskje? :)

Kittet står som sagt montert, men motoren starter ikke. Dysene åpner ikke. Trolig pga defekt injector driver i throttle body ECU. ECU kan kjøpes fra Fitech for ca 3000-4000,-NOK.

Jeg kjøpte kittet brukt for et par år siden. Første eier kjørte 1000 km med det montert. Jeg monterte det første gangen høsten 2021, men måtte ta det av igjen før jeg fikk kjørt inn motoren da den såkalte "Handheld controller" sluttet å fungere og jeg måtte vente på ny fra USA. Har kjørt med forgassere i mellomtiden og monterte Fitech igjen først nå nylig, med helt ny og oppgradert "Handheld Controller " av siste versjon.

Det som følger med:

-Fuel command Center 2.0. Koster 7000,- hos Sarpsborg Motor. https://www.sarpsborgmotor.no/main.aspx?page=article&artno=40004Fitec
Med denne kan vanlige forgasserpumpe brukes som fødepumpe. Ergo lite modifikasjoner på standard bil.

- Fitech go Street med tilhørende ledningsnett og sensorer. Koster 16 000,- hos Sarpsborg Motor. https://www.sarpsborgmotor.no/main.aspx?page=article&artno=30003

- Fitech gasswire-brakett og gasswire Koster 1200,- hos Minges.

- Spacerplate mellom Fitech/4-porter og innsuget.

- Siste versjon Handheld controller.

- Bensinfilter og slanger fra Fitech og nytt luftfilteret. 

- Ønsker meg 10 000,- Da burde det være overkommelig for kjøper å få et anlegg for halve prisen av nytt. Selv med innkjøp av ny ECU.

- Edelbrockinnsuget vurderes også solgt.

Bare å komme med spørsmål :)
Bilen vurderes også solgt for en halvannen null til. Neida, joda, neida :rolleyes:

IMG_20221028_220610_922.jpg

20230222_195449.jpg

20230222_212309.jpg

20230222_191647.jpg

Endret av Erik Iversen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Erik Iversen endret tittelen til Fitech Efi Go street og fuel command center 2.0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...