Gå til innhold

GREFSENKOLLEN 2023


LANDreas

Anbefalte innlegg

ENDELIG GREFSENKOLLEN-TREFF IGJEN!

 

Hold av tirsdag 21. mars fra klokken 1800 og utover. Da treffes vi igjen på den STORE p-plassen rett NEDENFOR restauranten på Grefsenkollen, for juging, skryting og dekksparking.

 

Jeg tar med en grill, så de som vil pyre noen hyggestælker kan gjøre det. Kan hende det skjer noe mer hyggelig også – møte opp og se!

 

VELKOMMEN! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lierbussen er fremdeles i vinterdvale på Strømmen, men som den mest kortreiste , må jeg jo ta turen opp jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper flest mulig dukker opp i morgen, en eller annen gang i løpet av kvelden. Vi er sikkert der i et par–tre timer i hvert fall. Det blir grilling, dekksparking, juging og skryting på godt, gammelt vis. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig trivelig kveld i snøværet! Vi ble bare 4 biler og 6 personer, men hadde det topp likevel! (Jeg hadde glemt å legge det på FB-gruppene, så beklager til de som ikke fikk det med seg.)

 

Sees plutselig igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...