Gå til innhold

Kina varmer, diesel varmer ekspert?


oggioffshore

Anbefalte innlegg

Noen her som har satt seg inn i de "ulike" varmere, som for meg ser identiske ut. Bortsett fra farge, display og navn? 

 

Har Vevo i garasjen, som sies å være bra. 

Hadde helt 2 identiske fra Ali, bare de var røde. Kunne ihvertfall ikke se forskjell på noe... 

 

Opplever at den ikke øker luft temp, selv om man øker fra trinn 3 til 5.

Ligger stabilt på ca 100 grader. 

 

Har også en varmer i båten, som ikke kommer opp i samme luft temp, føles ihvertfall ikke slik. Brenner meg på hånda med vevoen, den andre blir mer lunken i forhold. 

Ikke fått målt luft temp på den enda. 

Fikk åpnet og sjekket brenner og kammer etc, gullende rent. 

 

Var identisk plugg på båt varmer,og kabling i plugg, så eg plugget den i istedenfor vevoen. Ble liv i display, men kom ikke opp status på modus å volt... Så noe manglet der. 

Er sikkert settings i kontroller som kan endres, men finner ikke ut av det. 

 

Tenker man bare får sette vevo ned i båten. Siden det er viktigere med god varme der. 

 

 

IMG_20230211_200133.jpg

IMG_20230211_200212.jpg

IMG_20230211_200735.jpg

IMG_20230211_200102.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmer på bildene er i garasje, kort slange. 

Hører pumpen øker puls frekvens når setting endres, ville trodd temp skulle øket litt.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den... 

 

Skal være en "skjult" meny iflg YouTube, men den kommer ikke opp på denne varmeren... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...