Gå til innhold

Redigering av poster


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Litt irriterende at redigering ikke fungerer. Jeg pleier vanligvis og lagre for å se posten og gå inn å redigere på nytt.

Må kanskje si at plattformen begynner å bli litt udatert, og kanskje litt vanskelig å holde oppdatert i forhold til gammel kode for utviklerne. Problemet ligger i "preloading" av editoren, og funksjoner som er avviklet i JQUERY. 

 

Når jeg går av med pensjon om 22 år så melder jeg meg frivillig til å bygge opp ett nytt forum som er skreddersydd for oss brukere :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pensjonist rekker man kun halvparten av det man MÅ gjøre er min erfaring.

Og så må man prioritere hardt for å rekke litt annet og får fort bittelitt dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jan R. skrev:

Må kanskje si at plattformen begynner å bli litt udatert,

Platformen er helt super den. Mange fora kjører Invision uten problemer. Det er nok installasjonen på LRF det er noe feil med... og blir det ikke fixet så er jeg redd forumet dør sakte ut og det ville være svært så synd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SveinHa skrev:

Platformen er helt super den. Mange fora kjører Invision uten problemer. Det er nok installasjonen på LRF det er noe feil med... og blir det ikke fixet så er jeg redd forumet dør sakte ut og det ville være svært så synd...

Må melde meg litt uenig i det, men sant som du sier at mange kjører Invision uten problemer, men da er man avhengig av at de som kjører det har litt muligheter til å holde ting up-to-date selv. 

 

Er en del ting som har begynt å feile her nå om dagen. Ikke går det an å bla i sidenummer, redigering ++. Eneste som er bra med lrforum er menneskene som er tilknyttet og holder liv i det. Ble kanskje litt negativt, men jo som du sier at det ville være veldig synd om folk slutter å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...