Gå til innhold

Får ikke bla mellom sidene


ArneG.

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
41 minutter siden, lafterolf skrev:

Og det er ikke mulig å åpne PM heller.

Ikke om man går inn på meldinger nei. Workarounden jeg fant er på pc å tryke på konvoluttsymbolet øverst på siden og så velge den samtalen man ønsker lese på den nedtrekksmenyen som da kommer opp. Inne i meldinger er det som @lafterolfsier ikke mulig å velge en annen samtale. Jeg bruker derforå gå ut igjen til Aktivitet før jeg så tryker på konvoluttsymbolet og velger en samtale på nedtrykkmenyen. 

 

Ja ganske iriterende. Håper begge problemer fikses snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt problem, ja.  Jeg tror problemet er mixed mode, dvs blanding av http og https. 

Det må ryddes opp på forum for at det skal bli noen endelig fix. 

Det strammes inn på sikkerhet, og Chrome liker ikke mixed mode.  Sikkert kommet med en oppdatering av chrome en gang tidligere.

 

Jeg bruker Chrome nå med egen oppstart-streng for å slå av sikkerhet når lrforum skal kikkes på

Start med linjen under, så fungerer bla'ing

 

chrome.exe --user-data-dir=c:\temp-chrome --disable-web-security --allow-running-insecure-content

 

Dette vil virke 'inntil videre';  aner ikke hvor lenge. Det er en viss risiko innbundet med mixed content.  Det er derfor det ikke tillates.  Ingen garantier herfra, vurder selv.

 

Mvh

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...