Gå til innhold

Verksted/reparatør i Oslo området


Kenneth Ovland

Anbefalte innlegg

På 2.2.2023 den 21.03, hpbt skrev:

Bilextra Skøyen og Strømmen Bilverksted

Har de fått orden på sysakene? Hadde en Defender der før å fikse feilmeldinger på ABS/TC for 2-3 år siden. Bilen sto der i en måned uten at de greide å løse problemet. De greide heller ikke å balansere hjul på modularfelger. Jeg har stort sett brukt Sandmo i Drammen. Langt å reise, men jeg fant aldri noe brukbart i Oslo etter at Gautes garage la ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peik , hvilke av disse 2 verkstedene er det du meine ikkje har orden i sysakene ?

Og at dette skjedde for 2-3 år siden , og tas opp nå , e jo bærre heilt imponerende :huh:

 

Av disse 2 kan æ kun anbefale Strømmen ,  da æ aldri har vært hos Bilxtra , men andre har god erfaring med de . Bla. mine LR-kompiser som bor sånn til.

 

Og bare så det er sagt og ut ifra hvor æ bor , og har fått et utmerket kundeforhold til , så e æ hos PS Servicesenter på Hamar .( det er også min sønn og datter )

Litt langt å kjøre , synes noen , æ tar det som en tur :) (Æ tar til og med den lengste veien , gjennom sør og nord-Odal. Fin vei ! )

Uansett verksted , det e evnen til å løyse de oppståtte problemene etterpå , som er avgjørende. (Drit man på draget , så får man være kar til å tørke opp etterpå:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode opplevelser begge steder. Ikke utført noe arbeid hos Bilextra Skøyen, men de  gjennomførte diagnose uten å ta betalt for det som var hyggelig. Begge stedene har vært raske og effektive å ha med å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en kan ha gode og mindre gode opplevelser på et verksted. Ingen er superhelter, og ingen jobber helt alene. 

 

Jeg har opplevd at Strømmen bil har glemt å bestille deler på to uker. De satte ut en karosserijobb til en samarbeidspartner, og når det gikk dårlig så mente de at jeg måtte ta den dialogen med tredjepart. 

 

Jeg hentet en bil der som hadde fått oljeflekker på lyst skinninteriør, og responsen var "det var dumt". Ingen tilbud om fiks. 

 

Hadde jeg dratt tilbake for å få en diagnose, løst et problem? Ja. 

 

Har jeg forventninger om å finne det perfekte verkstedet der alt klaffer? Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2023 den 13.51, runekristoffersen skrev:

Peik , hvilke av disse 2 verkstedene er det du meine ikkje har orden i sysakene ?

Og at dette skjedde for 2-3 år siden , og tas opp nå , e jo bærre heilt imponerende :huh:

 

Av disse 2 kan æ kun anbefale Strømmen ,  da æ aldri har vært hos Bilxtra , men andre har god erfaring med de . Bla. mine LR-kompiser som bor sånn til.

 

Og bare så det er sagt og ut ifra hvor æ bor , og har fått et utmerket kundeforhold til , så e æ hos PS Servicesenter på Hamar .( det er også min sønn og datter )

Litt langt å kjøre , synes noen , æ tar det som en tur :) (Æ tar til og med den lengste veien , gjennom sør og nord-Odal. Fin vei ! )

Uansett verksted , det e evnen til å løyse de oppståtte problemene etterpå , som er avgjørende. (Drit man på draget , så får man være kar til å tørke opp etterpå:)

 

 

 

Nå var det vel ikke han som tok opp dette. Han svarte  hpbt ang.tråden om bilverksted som kunne anbefales. Å han lurte på om de hadde fått orden på sysakene sine iløpet av 2 år. Så skjønner ikke hva du mener med at det er "heilt imponerende at det er 2 år siden og tar opp det nå for?? ". Ga mening for meg iallefall, men flåsete svar spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...