Gå til innhold

Låsepinnen til bremsesko


Kvammen

Anbefalte innlegg

Jeg holder på og jobber med min Freelander 2. Har nå skiftet hjullager på høyre side bak og når jeg nå skal montere har jeg klart å miste den ene pinnen som holder bremseskoen til parkeringsbremsen inn mot bremseskjoldet. Er det noen her i landet som har en slik til overs? Vår lokale forhandler har tre ukers leveringstid på den duppeditten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tips om at Biltema har sett med div. bremsedeler skal ta en titt der, hvis det ikke passer så vil jeg gjerne kjøpe et par stykker hos deg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig utvalg på BT her i byen så jeg tror jeg må satse på ditt tilbud. Bare finn ut hva du skal ha så vippser jeg beløpet. :) Sender deg en melding med adresse osv.

 

 

Send meg en melding så jeg vet hvem jeg skal sende adressen til. Mitt tlf.nr er fire åtte 24 30 90

Endret av Kvammen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kan ha noe om jeg leter. Monteringssettet skal jo være tilgjengelig hos Mekonomen/Romnes/Bilxtra etc med kun en dag slevering om de ikke allerede har på lager.  Her har du direkte link til Mekonomen sitt sett. Du har sikkert et mekonomen verksted i nærheten som kan bestille inn for deg?: https://www.mekonomen.no/monteringssett-promeister-10072642 

Best pris for du hos Eurodel.no , men da går det noe mer tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mr Rover. Tror det ordner seg. Visste ikke at Mekonomen hadde slike sett. Greit å vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...