Gå til innhold

Discovery 6


motom

Anbefalte innlegg

1 time siden, lafterolf skrev:

Har ikke den bare trekk på en aksling?

 

Det er Avenger du tenker på? (Som vant new car of the year nå nylig)

 

Recon skal være elektrisk alternativ til Wrangler. Men har ikke stive akslinger fra det som vises på de få bildene som er sluppet. Ellers veldig lite info om den... 

Bilen lanseres ila 2023 med leveringer i 2024. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2023 den 20.14, vegarj skrev:

Defender var definitivt en arbeidsbil, Disco har også vært en strålende arbeidsbil som feks politibil og redningsbiler, i tillegg til håndtverkere

 

Ser at det går/har gått en del Range Rovere av uilke typer som sivile og uniformerte politibiler i GB.  Arbeidsbil kan mao være så mangt...

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksus er jo i historikken til disco. D1 var jo den beste versjonen av rrc :P

 

JLR er blitt eksperter på å konkurrere med seg selv, og taper. 

 

Jaja, ser ut som Grenadier kan bli ganske kul da. Der snakker vi arbeidsbil, sånn som jeg forstår ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå driver vel JLR og fjerner historien til Jaguar, for å gå videre inn i luksusegmentet for å være en konkurrent til Bentley. 
det virker ikke veldig gjennomtenkt i mine øyne

På 26.1.2023 den 21.58, Espen N skrev:

Luksus er jo i historikken til disco. D1 var jo den beste versjonen av rrc :P

 

JLR er blitt eksperter på å konkurrere med seg selv, og taper. 

 

Jaja, ser ut som Grenadier kan bli ganske kul da. Der snakker vi arbeidsbil, sånn som jeg forstår ordet. 

Hvordan er det å få en slik på norske skilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, motom skrev:

Jeg som fortsatt tenkte på D6 :) 

 

Er nok ganske bevisst at Grenadier'en er litt billigere enn Defender :)  

Ah, sorry. :) Grenadieren har jeg skikkelig tro på. Ryktes at den er veldig tørst dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2023 den 10.16, iknutis skrev:

Ah, sorry. :) Grenadieren har jeg skikkelig tro på. Ryktes at den er veldig tørst dog..

Det bør du jo, all den tid du står på liste og venter på din...  Småserieproduserte gjenstander har vel ikke akkurat tradisjon for å bli billige?

 

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser en jo på JLR. Lav produksjon, høye priser og ganske dårlige salgstall.

 

Jeg er ikke egentlig så merkelojal. Jeg digger mange av de litt eldre bilene fra både Jaguar og Land Rover, men det nyere greiene er ikke min smak. 

 

Da frister det mye mer med en Grenadier, selv om jeg neppe vil kjøpe en ny. Da må jeg nok veksle inn for mange andre biler, både LR og annet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Espen N skrev:

Nei, det ser en jo på JLR. Lav produksjon, høye priser og ganske dårlige salgstall.

 

Jeg er ikke egentlig så merkelojal. Jeg digger mange av de litt eldre bilene fra både Jaguar og Land Rover, men det nyere greiene er ikke min smak. 

 

Da frister det mye mer med en Grenadier, selv om jeg neppe vil kjøpe en ny. Da må jeg nok veksle inn for mange andre biler, både LR og annet. :D

JLR er på offensiven med oppgraderte og helt nye modeller av FF, RRS og Velar.  Elektrisk drivlinje er like om hjørnet for de fleste modellene, og det ser ut som modellinja treffer markedet godt, selv om ikke innbitte forumister akkurat står i kø for å sikre seg en ny Defender eller Discovery...  Som bransjen forøvrig lider JLR av de leveringsvanskene det er på ulike elektroniske komponenter, selv om dette problemet ser ut til å løse seg fremover.  Morsomt også å se at utvalget av ny Defender er rimelig godt også her på bjerget.  Har du lyst på en nesten ny Defender med V8 motor, finnes også en slik lett tilgjengelig!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrisk FF frister. Jeg skulle gjerne elektrifisert L322en min. Motoren er en uinterresant del av den bilen. 

 

Jeg vil nok heller ha "ekte" gammel defender med v8. Den nye ser ut som storebroren til Kia Soul. :D

 

Jeg er nok en slags LR-hipster, jeg liker best de gamle albumene fra bandet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...