Gå til innhold

Varmeapparatvifte, bryter eller motstand?


Stokke

Anbefalte innlegg

Defender TD5,G4, 2006

Symptomer: Starta og kjørte ca 15 km før det lukta svidd og det slutta å blåse varme. Sikringen går ikke (og det er fortsatt strøm i sigarett-tenneren).
Har målt inngang til selve viftemotoren, viser batterispenning, men uavhengig av hvilket nivå bryteren settes på. Har ikke målt på selve bryteren dog, men har forsøkt å sette strøm dir fra batteri til viftemotor uten at det løste noe.

Har tilgang til selve rotoren på vifta via kanal i skjermen, og den går fritt uten noe form for unaturlig motstand.
Det er -22 om morran nå, så råd mottas med takk! 

 

Er det noen feilsøkingssteg jeg bør foreta meg før jeg demonterer webasto, ac-vifte og viftehus forøvrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...