Gå til innhold

Defender Pickup - Er den kjent?


Hans Chr.

Anbefalte innlegg

Bilen så jo både pen og velbygget ut - med en uheldig hendelse i skogen på ene siden.

Sånn som jeg ser det så ser det ut som om det har vært en veldig pen bil, hvor noen bare har hatt et enkelt uhell, som har resultert i merkene på ene siden - ikke misbruk over tid akkurat.

 

Det eneste jeg reagerer på er endel alu deler som er lakket opp i svart - f.ex ifor williams canopien over planet. Denne er orginalt i ren alu, og med mindre grundig arbeide er gjort vil malingen raskt flasse.

 

Ser veldig bra ut nå - men ser skikkelig trist ut om malingen ikke sitter skikkelig, og flaker av.

 

-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig mulig den skjermen har vært bytta ja.

Ser at passasjerside dør er truffet hardt nok til at den står flere centimeter skeiv i bunnen - så noe er skeivt. Det er mere enn normalt. på tross av dette ser fremskjermen veldig hel ut.

ellers enig med deg angående skjermbreddere rolf, men på en annen side, det er jo mere en mening enn noe som har noe å si for tilstanden på bilen. 

Har jo selv måttet tette hull etter sånne breddere på min.

 

-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å prøvekjørt denne. Den var helt grei å kjøre til tross for hjulene og den var ganske sprek.

 

Døren som er bulket åpnet og lukket helt fint.

 

Litt svetting rundt fordelingskasse.

 

Virket til å være i helt grei stand.

 

Jeg hadde nok kjøpt hvis det ikke hadde vært for minimal sitteplass. Jeg var ikke klar over at pickup Defender er såpass trang i førersetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kompressor startet og det virket som de slo inn.

Webasto virket tror jeg.

chip kan jeg ikke uttale meg om da dette er den første puma jeg har kjørt.

sjekket ikke så mye mer da jeg fort fant ut at jeg ikke kunne kjøre lenger enn 5 min før kramper begynte å komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...