Gå til innhold

Neste side fungerer ikke - hva skjer?


Anbefalte innlegg

23 timer siden, lafterolf skrev:

Sånn har det vært lenge.

Ja, og nå tenkte jeg å si ifra...... hvem er det som fikser opp i sånne tekniske ting?

Ok - så det var flere som hadde sagt ifra lenger nedover på siden.......

Endret av ando
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tror det er issue med chrome... Fungerer normalt i andre nettlesere.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, lafterolf skrev:

Fungerer ikke på android plattform.

 

Er kun ett problem med Chrome på mine Androide enheter. 

Firefox og Vivaldi funker som de skal 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, YMK skrev:

 

Er kun ett problem med Chrome på mine Androide enheter. 

Firefox og Vivaldi funker som de skal 

Fryktelig irriterende;  Det er en mix av http/https i forumsidene som ihvertfall gir trøbbel,  blokkeres av Chrome.(regnes som usikkert)  Men det er mer... Jeg gjorde et forsøk på å finne ut hvorfor, men det bli å slå av sikkerhet etter sikkerhet.  Valgte derfor å bruke EDGE når lrforum skal benyttes. (Jeg vil helst unngå å måtte få 'innkalling' fra IT på jobben om ru hacker meg..) Edge funker foreløpig OK

-4GIA forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Jeg finne rikke ut av hva som gjør at diverse funksjoner er kranglete. Software er installert flere ganger helt fra scratch uten at det hjelper. Jeg er ikke spesielt kyndig i databaser og feilsøking i slike, dessverre.

 

Om administrator har resignert? 

Ja, etter drøyt 20 år merker jeg at det ikke er like morro som det var "før i tiden". Jeg forsøker å holde sidene oppe, men har ingen ambisjoner utover det. 

 

For å få sving på forumet igjen er det behov for noen som ønsker å bidre med smått og stort, alt fra å moderere ett eller flere under-forum til å administrere oppsett og database.

 

I første omgang hadde det vært fint med en eller flere datakyndige som kunne hjelpe til med det administrative, dvs oppdateringer, database etc. 

Deretter noen som kunne tenke seg å hjelpe til med oppdatering/refresh av utseende/funksjoner

Så er det alltids behov for noen som kan holde et øye med de forskjellige under-forum

 

Om noen er interessert i å hjelpe til med noe av dette er det bare å ta kontakt. Gi i så fall beskjed om hva dere kan tenke dere å bidra med :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @Steinar 

 

Først av alt vil jeg jo takke for at du har holdt på med dette i 20 år, ikke rart at det ikke like moro som før, men forumet var for meg uendelig nyttig da jeg kjøpte meg min første Land Rover, og siden jeg ikke liker Facebook så leser jeg mye her inne selvom jeg ikke alltid er så aktiv med å skrive, så vil det være en liten tragedie om det ikke det ble noe mer forum. Så jeg vil gjerne bidra, jeg lever av å jobbe med "data", så jeg er ganske datakyndig :) I første omgang kan jeg bidra med de to første temaene og siden hadde det vært kjekt å ta tak i ting som kan få litt mer sving på forumet igjen. Jeg har sendt deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, kes said:

Hei @Steinar 

 

Først av alt vil jeg jo takke for at du har holdt på med dette i 20 år, ikke rart at det ikke like moro som før, men forumet var for meg uendelig nyttig da jeg kjøpte meg min første Land Rover, og siden jeg ikke liker Facebook så leser jeg mye her inne selvom jeg ikke alltid er så aktiv med å skrive, så vil det være en liten tragedie om det ikke det ble noe mer forum. Så jeg vil gjerne bidra, jeg lever av å jobbe med "data", så jeg er ganske datakyndig :) I første omgang kan jeg bidra med de to første temaene og siden hadde det vært kjekt å ta tak i ting som kan få litt mer sving på forumet igjen. Jeg har sendt deg en PM.

Alle tiders!

 

Har svart deg i PM :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...