Gå til innhold

Webasto D2 - Timer og fjernstyring


Eirik Bødal

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen kloke hoder som vet om det er mulig å montere Timer og Fjernkontroll til webastoen på en discovery 2?

Bilen har webastoen, men kun som tilleggsvarmer.

 

04 - Modell

 

Det begynner å bli kaldt, og jeg hater å være kald!

Endret av Eirik Bødal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det :) Finns mange alternativer til Webasto ThermoTop. Defa SmartStart, Altox ++

 

f.eks:

https://lrbutikken.no/index.php?id_category=68&controller=category

 

På biler uten Canbus så trenger du bare + signal in på en av kontaktene på Webasto for å starte den. Man kan enten legge opp egen bryter, kjøpe fjernkontroll eller gsm styring med app.

 

Det blir litt mer styr hvis du skal starte kupevifte etc og ikke bare forvarme motor.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, motom skrev:

Det er det :) Finns mange alternativer til Webasto ThermoTop. Defa SmartStart, Altox ++

 

f.eks:

https://lrbutikken.no/index.php?id_category=68&controller=category

 

På biler uten Canbus så trenger du bare + signal in på en av kontaktene på Webasto for å starte den. Man kan enten legge opp egen bryter, kjøpe fjernkontroll eller gsm styring med app.

 

Det blir litt mer styr hvis du skal starte kupevifte etc og ikke bare forvarme motor.

 

 

 

Ja det er så greit ja!

Men styr liker jeg, har du noe oppskrift om jeg vil ha på vifte i bilen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvordan det gjøres men det finnes sikkert noen oppskrifter på nett. Kom aldri så langt at jeg monterte noe slikt så har ikke gjort det selv... (tror ikke det er så enkelt på D2 for tenning og klima anlegg må aktiveres)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...