Gå til innhold

94 eller 95 P38 bensin ønskes


grunneieren

Anbefalte innlegg

På 22.11.2022 den 22.37, RRC93 skrev:

Hei!

Jeg har 2stk 96mod 4.6 jeg har tenkte å selge. Begge er Eu ok og i grei stand. De har gått 185-200 tusen og er `rustfrie`.

Takk for tips, hadde liksom sett for meg 94 eller til nød 95, men 96 er fortsatt 3 år eldre en mine 99 modeller, så verdt å tenke over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, grunneieren skrev:

Takk for tips, hadde liksom sett for meg 94 eller til nød 95, men 96 er fortsatt 3 år eldre en mine 99 modeller, så verdt å tenke over. 

Skjønner:)

Kan forøvrig bytte med deg, hvis du har en pen med Thor-motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Min far har en 95 mod med v8 som bruker vann. Ikke gått så langt 140000km? Har ikke vært i bruk på flere år (avregistrert 2016), står inne i garasje, så den er rimelig strøken. Mulig han vil selge til rett pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2023 den 8.14, fRRode skrev:

Min far har en 95 mod med v8 som bruker vann. Ikke gått så langt 140000km? Har ikke vært i bruk på flere år (avregistrert 2016), står inne i garasje, så den er rimelig strøken. Mulig han vil selge til rett pris.

Prøvde å sende melding men det går vist ikke!
 

Har du noen ide om hva han ønsker av pris da?

 

Kan gjerne ringe meg på 906femseks676!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...