Gå til innhold

Hvordan er midtkonsollen festet?


ando

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, lafterolf skrev:

Ledninger til dører er uansett friskmeldt, hvis ikke ville du mistet lyden i en dør osv mens resten fungerte. Og nettopp derfor heller jeg til selve stereoen/kasettspiller/radiodel, kjært barn mange navn.

 

Det er høytalerledningene du må måle, varierende spenning etter volum. 

Ideen om å låne spiller bør være første prioritet.

Det er visst sånn med gamle Radioer at de ikke er beskyttet mot kortslutning - så da blir alle høyttalerne stille....

Ja, da skal jeg ta en tur ut og måle mVolt ut mens jeg skrur på volum knappen.....

Låne spiller: noen i Oslo som har når jeg kommer på impulsbesøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2022 den 19.57, ando skrev:

Det er visst sånn med gamle Radioer at de ikke er beskyttet mot kortslutning - så da blir alle høyttalerne stille....

Ja, da skal jeg ta en tur ut og måle mVolt ut mens jeg skrur på volum knappen.....

Låne spiller: noen i Oslo som har når jeg kommer på impulsbesøk?

Nå har jeg vært ute og skrudd på volumknappen, men ingen endringer i volt...., men nå er mVolt 48 der den var 8.... dette er saker jeg ikke har peiling på.....

Er det sånn at alle radioer har samme Din plugg?? - så jeg kan låne meg en hvilken som helst radio og se om jeg får lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Yess: det kom en flink kar med original radio i dag - som vi byttet ut med min lydløse .......- og der kom Katie Melua i full musikk. Herrlig!!

Nå skal jeg åpne min lydløse radio - for å se om jeg ser noe mistenkelig..... noen tips?

Happy Day i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...