Gå til innhold

De holder seg godt i pris


joran

Anbefalte innlegg

I dagens marked så ser det ut som å eie en defender er bedre enn å sette pengene i aksjefond :-)  ser min gamle bil på finn nå til 549.000,-  jeg solgte den for noe års siden til 240 :-)  dåg ser det ut som den har fått nye dører, litt TLC, og er ikke varebil lenger... MEN..... 549!!! At den i annonsen blir kalt for landets tøffeste Defender velger jeg å ta litt av æren for :-)

 

Ikke selg defender'n folkens sett den på lager og la verdiene vokse :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lafterolf skrev:

Kan ikke huske å ha sett noen konkuranse der de kåret landets tøffeste Defender. :lol:

 

Mulig de må ty til løgn for å selge til dobbel pris.

Hallo har du ikke sett bilen :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den annonsen ja, prisen var noe... oppsiktsvekkende.

Basert på den prisen må jeg ha gjort verdens meste investering når jeg handlet min hvite defender 130 - (som jeg på ingen måter har planer om å selge)

 

Samtidig syntes jeg de kunne klart å stave defender riktig i annonseteksten.

 

Bilen er jo definitivt kul, men jeg stusser litt over det bryterpanelet med 6 brytere i cubby'n - uten noe merking overhodet.

Er de bryterne koblet til noe som helst, eller er de lagt til for utseendets skyld etter at du solgte bilen?

 

-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt eie så var disse koblet til diverse lys. 
Hadde vært interessant å sett hva som er gjort med bilen. Ser at seter er byttet og satt inn og at dørene har fått en rep. 

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdende å lese Defender-annonsene til disse fisefine bilfirmaene.. Forfatterskapene mangler tydelig rot i virkeligheten, ingen av disse har kjent på kroppen hva det innebærer å eie sånn bil.  Ennå mer skremmende å tenke på den stakkar som går på limpinnen.  Det går ikke an å polere en mannsjit, men du kan rulle den i glitter - ref jålerier som brytere og på-boltet ekstrautstyr som neste eier kanskje ikke vil ha eller trenger.

 

Forøvrig en fin bil, rustfri og rett i platene.

Endret av Velar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2022 den 8.26, joran skrev:

I dagens marked så ser det ut som å eie en defender er bedre enn å sette pengene i aksjefond :-)  ser min gamle bil på finn nå til 549.000,-  jeg solgte den for noe års siden til 240 :-)  dåg ser det ut som den har fått nye dører, litt TLC, og er ikke varebil lenger... MEN..... 549!!! At den i annonsen blir kalt for landets tøffeste Defender velger jeg å ta litt av æren for :-)

 

Ikke selg defender'n folkens sett den på lager og la verdiene vokse :-) 

240 k høres ut som en mer relaistisk pris ... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...