Gå til innhold

Warn x8000i m/litt tilbehør


Olav Haavardsholm

Anbefalte innlegg

Under rydding i kjelleren dukket den gamle vinsjen fra JoHanne opp. Den ble demontert i 2008 etter at SVV ikke likte vinsjfangeren (og vinsjen uansett trengte en overhaling siden den ikke virket), og har ligget i kjelleren siden. Den trenger utvilsomt fortsatt full overhaling for igjen å kunne gjøre nytte for seg. "Fjernkontroll" med kabel, 2 kasteblokker og wireruller samt wire med krok følger med, se bilder.

Verdi? Tja alt fra en sjokoladeplate til et par vinflasker?? Jeg har ikke plass eller behov for den, så hvis det ikke er noen interesse, havner den vel på gjenbruksstasjonen før jul.

 

DSC_1546.JPG

DSC_1547.JPGDSC_1548.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm denne var interesant. Foten av Grefsenåsen høres ut til å være i nærheten av meg så antar jeg kan hente ganske enkelt og raskt. Dog Nordangeren var raskere en meg så jeg får vel bare stille meg i interessekøen :) men kan sikert høyne (?) budet med en flaske vin :D

Endret av Mr. Croft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foten av Grefsenåsen er Oslo, ja. Ser for meg at dette blir tungt (og dyrt) å sende, så det er nok en forutsetning at det kan hentes. For meg er det viktigste at vinsjen får et bedre hjem - helst relativt raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd den kan passere 35 kg med wire, ruller og kasteblokker. Selve vinsjen er nok ikke tung, men den er tung den også. I alle fall blir det mye styr å skulle pakke den forsvarlig for forsendelse i forhold til å få den hentet.

Drar på hytta i morgen, fredag, og er tilbake lørdag kveld, og så får vi se hvordan mulighetene for frakt har utviklet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg regner med at vinsjen får ny eier i løpet av uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har i hvert fall vinsjen forlatt kjellerboden min og fått ny eier som forhåpentligvis kan (eller lærer) sin 'gjenoppliving for vinsjer'. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...