Gå til innhold

RRC 86 manuell vurderes solgt


SkarpeJonas

Anbefalte innlegg

Tenkte å sjekke interesse for min RRC softdash 300 tdi 86mod manuell.

Dette var min første bil som jeg kjøpte som 17 åring og planen var å fikse den opp. Nå er jeg 21 og føler at ting går treigt og motet er ikke helt der det var før. 

Jeg har plukket ut alt i bilen og sveiset noe av det værste. Noe rust og små hull i bagasjegulv og torpede gjenstår. Bilen er plitta og ramma er pussa og sveisa grundig og lakket opp. Bilen er satt sammen igjen og det mangler å noe smått med sveis og egentlig montere alt sammen igjen og smelle den gjennom eu kontoll. 

 

Bilen var kjørbar og funket som den skal før jeg startet med restaureringen så det behøves ikke å kjøpe in en shitload med deler for å få den på veien igjen.

 

Sitter på nye fjører og dempere, følger med fult service kit. Tøffe stålfelger og vouge felger å. 

Største jobben er jo gjort så er forsovet den siste biten igjen. Lagt ekstremt mange timer i dette prosjektet og kjenner det er litt vondt å i det hele tatt tenke på å selge. Men om den kommer i rette hender og jeg vet den blir tatt vare på så gjør det saken litt bedre.

 

får ikke lagt ut bilder så ved interesse kan jeg sende på melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, lafterolf skrev:

2-dørs softdash ble det aldri laget noen av.

 

Regner med bilen er rammebyttebil siden det er softdash?

 

Jeg tror det er flere enn meg som har lyst til å vite prisen.

Jeg vet ikke noe historie på bilen med det er litt frankenstein virker det som. Registeret med 3,5 liter diesel og så mener jeg det er også er noe tull med årsmodell. Rammenr og chassinr er likt men det er 79 ramme og 86 karosseri men står ikke noe om at ting er bytta. Så virker noe shady. Men ettersom at den er registrert til diesel 3.5 antar jeg at det sto v8 i den før så ble det byttet til 300tdi uten å endre på volum!?! 
 

Og jeg er ekstremt usikker på pris, og jeg klarer ikke å se for meg en god pris heller da det er for mange følelser på spill. Det er umulig for personer å se noe ordentlig på bilde så det beste er om interesserte eventuelt kontakter meg og tar turen for å titte ordentlig med egne øyner. Men la oss si 30*** så kan man heller titte, beføle og lukte seg fram til en bedre pris :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...