Gå til innhold

John Craddock


Elchund

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestil deler fra John Craddock, de hadde gode priser på et par større ting jeg trengte. Jeg kan ikke huske å ha brukt de før, så jeg lurer på om noen har erfaringer?

 

Problemet mitt er at de ikke sender varene. Jeg bestilte for snart tre uker siden, og de har enda ikke sendt noe. De ventet åpenbart på en liten skrue til kr 10, som gjorde at de ikke kunne sende resten av varene til kr 4 000. Jeg fortalte de i forrige uke at de bar ekunne dr/&%/&%¤te i den lille skruen og sende resten, det skule de gjøre. Men fremdeles er order "under processing". Jeg har aldri opplevd lignenede, både Island4x4, Advanced Factors og Rimmer har skaffet meg varene mine, på trappa, innen maks 5 dager.

 

Mvh

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte John Craddock for noen år siden - besøkte de til og med - men så ble det forsinkelser og dårlig kommunikasjon så jeg returnerte til Rimmer. Har stort sett brukt Rimmer i 20 år men i det siste har der vært for mye krøll med service - så har forsøkt FamousFour med stort hell.  De svarer fort / mva er forhåndsbetalt og de sender raskt. (Rimmer har ofte hatt forsinkelser med plukking og sending av ordrer...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på en ordre fra samme sted selv. Nå er den sendt, heldigvis, men det tok noen uker.

Da jeg bestilte varer valgte jeg John Craddock utelukkende fordi de hadde alt jeg trengte på lager. Men "på lager" tror jeg også betyr at deres underleverandører har det, for etter at jeg purret opp min ordre fikk jeg beskjed om at de ventet på et par deler. Tror det er viktig å purre opp ordre i korrekt kanal på hjemmesiden deres.

De kunne sende bestillingen oppdelt, men da måtte shipping-avdelingen ta kontakt på nytt for å få mer penger. Det at man må betale shipping ved siden av, som en egen ordre, er også noe tungvindt.

Har bestilt derifra tidligere, men hadde glemt at de var litt trege. Blir vel kun å benytte John C som nødløsning framover (om jeg husker :D). Liker ellers både LRDirect og Rimmer Bros.

Endret av Marius FM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 2 uker å få varene mine derfra nå. Så det går kjapt nok.

MEN, de trekker Norsk mva og så trekker DHL Norsk mva.

DHL ser på fraktbrevet at John Craddock har glemt å legge inn VOEC nummer i den elektroniske frakt bestillingen, derfor må DHL trekke mva igjen.

Videre sier de at John Craddock da må refundere mva de har trukket.

 

Gikk derfor igjennom tidligere bestillinger fra siste året, og jeg har blitt trukket dobbelt mva begge ganger.

 

John Craddock, de svarer ikke på mail om dette og fortsetter å lure oss Nordmenn med dobbel mva.

 

Tror vi må ordne et offisielt brev fra alle Lrforum brukere om at John Craddock er boikottet inntil de ordner opp i rotet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker er ikke kjapt nok for meg. Bruker nesten bare island4x4 og advanced factors, de leverer på 3-5 dager til lave priser.

 

Jeg får varene mine i dag etter å ha vært på de som en klegg i tre dager. Jeg har ikke fått noe krav om mva fra DHL.

 

Mvh

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veldig ofre island4x4 og mva krav ifra DHL duker som regel opp en dag eller to etter at varene er levert, noen ganger mer en uke etter at varene kom og på de siste forsendelsene jeg har mottatt gjerne en dag eller to før varene blir levert.

 

Akkurat nå venter jeg på pakke ifra Devon4x4 kjøpte noen småting derifra da de hadde et produkt som er unikt for dem og så bestilte jeg også noen andre småting når jeg var i gang. Det er vel 4 uker siden jeg bestilte, og jeg venter fortsatt så det blir nokk ikke noen ny bestilling derifra med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...