Gå til innhold

Noen som kan tenke seg å ta over annsvaret for tørste brumle?


grunneieren

Anbefalte innlegg

Du kan lese litt om ham her

 

Mekanisk er han meget bra, med mye nytt. Motor som er gått ca 120' OSV. Ny styresnekke ligger i kasse klar til montering
 

Eu godkjent til 31/10-23 Skilt no DJ63180!

 

I tillegg følger det med en delebil med et meget bra karrosseri og ett sturt lass med andre deler. Bla 4 sett felger (2 x 16" og 2 X 18" alle med dekk)

 

Bak har han en diff med sperre fra ARB (må bare koble til luft for å få den opperativ, må borres hull i diffhuset for å få det til)

 

Ser litt småsjabby ut for tiden. Begge bakskjermer og bakluker må / bør byttes (følger med på delebilen)

 

Temperatursensoren i HEVAC systemet må byttes, samt at spjellet til luft reguleringen går tregt

En sensor til abs systemet er pai, så denne må kjøpes og byttes.

 

Pris 16000.- kr (= 2xvrakpant + 10* for motoren)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ingen som vil overta brumle :unsure: sliter med å dele ham opp i biter, og selge ham slik. er jo ingen slakter B)

 

Han er for ny til å lagres inne i bua til han blir pensjonist (eller han er jo alt førtidspensjonist) men om noen har en 94 eller 95 modell med brukbar ramme å selge meg så kan jeg jo pusle sammen en hel bil som er veteran innen jeg få gjort ham ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...