Gå til innhold

Gode AT dekk


Roman

Anbefalte innlegg

Hei,


jeg vil gjerne ha storere All Terrain dekk på bilen. JLR og Certificate of Conformity spesifiserer 235/65R17 på standard. So jeg vil bytte til 255/65R17 med 8x17 ET50 felger. Det er en ommtrek øke av 3,5%.


Hva tenker du om det? Hvilken storrelse har du?


Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel innenfor det som er lovlig så tipper det vil fungere greit :)

 

Tror ikke det er så alt for mange Sport eiere her inne og når det gjelder dekk så er det ofte best å søke litt på nett etter bilder av biler med dekkene du vurderer så får man en ide om hvordan de vil se ut og om de passer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Grabber AT2, er gode All terrain dekk som holder i mange Km. De er også definert som såkalte Helårsdekk med merking, blandt de bedre på snøføre. 

Finnes i mange gode dimensjoner.

Har hatt slike selv, og synes de var gode. 

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2022 den 11.24, motom skrev:

 

Tror ikke det er så alt for mange Sport eiere her inne

 

 

 

Det kan nå være noen. Men kanskje ikke aktive? :)

Vi har Disco Sport og hatt den i 5-6 år nå :) vi er enda på fabrikk-hjulene på 88 000 km. Ser ut til at de holder enda en sesong til... så blir enda et år til jeg får større hjul... :rolleyes:

 

 

Anbefaler forresten Disco Sport offroad mods-gruppa på Facebook. Mye info og bilder fra folk som kjører med tüv-heving og store hjul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...