Jump to content
LRforum

Hva har skjedd med forumet?

Recommended Posts

Forumet er bra.

Interesser og hobbier går i bølger, det svinger opp og ned. Dermed er det perioder med mindre aktivitet her på forumet også.

Æ bruke forumet, her kan man finne igjen eldre tråder og spørsmål. Det eneste æ av og til kan savne er bildene. Men lever fint med forumet slik det er. All ære til moderator.

ønske folket ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Edited by Elvehundre
19 timer siden, Elvehundre skrev:

Forumet er bra.

Kodak mente filmbasert foto var framtiden. Å endre noe var det DEFINTIVT ikke behov for

Resten er historie.

PS - signalene manglet ikke den gangen heller.

Edited by JokerS30
På 25.10.2022 den 9.14, Vidar S skrev:

All ære til moderator og driften av forumet, men uten bedre motor for å håndtere mottak av bildefiler blir det kanskje lite lite å moderere etterhvert ...

Fungerer det ikke å laste opp bilder? Mener jeg har gjort det før? Er dette  Noe som kan gjøres noe med, hvis det er slik at det ikke fungerer? 

På 26.10.2022 den 12.22, Ivers skrev:

Fungerer det ikke å laste opp bilder? Mener jeg har gjort det før? Er dette  Noe som kan gjøres noe med, hvis det er slik at det ikke fungerer? 

Det fungerer kun å laste opp enkelte bildeformater, og det er spesielt vanskelig for mange som laster opp fra telefon hvor formatvalget gjerne er begrenset. Kan lett fikses, men da må det prioriteres av administrator som dessverre er lite tilstede her på forumet.

Det er også mange bilder som tidligere har blitt lastet opp, som har forsvunnet - dette gjør mange av trådene ufullstendige. Mulig det er en større utfordring å få disse tilbake.

Det er flere her på forumet som ønsker å bistå med drift og vedlikehold - men administrator er ikke så enkel å få tak i. I mellomtiden taper forumet terreng for andre plattformer.

For min del har eg vore sjuk i mange år, veldig sjuk kan eg vel også seie. Fekk ein livreddande operasjon i fjor og kan, om eg er heldig, sjå fram til eit langt liv vidare.
Mange år med redusert energi og gjennomføringsevne gjorde at eg skrella vekk mykje av det som kunne unnverast der og då. Derfor ingen bilar å skru på i det daglege, sjølv om eg enno har vår gamle Disco. Slikt blir det ikkje mykje innlegg her av, heller.

Dei som hugsar meg frå tidlegare veit at halvparten av det eg skreiv om og la ut var kun tull og fjas. Slikt må ha sitt publikum for å ikkje berre bli søppelpostar og når ein har mist den daglege kontakten med det som skjer her, blir det liksom ikkje relevant å legge ut betraktingar og sideblikk på ting som ikkje har med LR å gjere.
Eg er etterkvart komen halvvegs på hesten igjen, så og seie (traktoren), så det manglar ikkje på mekaniske og tekniske greier i kvardagen, men det har oftast lite med LR å gjere og kjennest ikkje så relevant å ta opp her utan ryggdekninga ein får frå eit gromt lass med nylege postar om rustfiksing og motoroverhalingar på seriebilar. 

Så derfor er eg her lite :P

Det kom til et punkt der mobilen tok over fra garasjekos kombinert med stasjonær pc, å der var det stopp. Min interesse var forøvrig gammel Land Rover (1957-1996), å der stopper det.

At noen som helst er interessert i nyere biler enn dette, må man ta som en kjempe bonus, for jeg ville behøvd MASSE hjelp av den yngre generasjonen. Dette ble skrevet med mobil, imot alle odds, da skriften egentlig er mikroskopisk i forhold til kapasitet (og stasjonær pc), Ordliste hjelper mye ser jeg, alt blir korrigert.