Gå til innhold

Land Rover Series 2a, 88, 1970 modell selges


Darcy

Anbefalte innlegg

Et fint vinter prosjekt selges, i Bærum. Bilen er i deler, dvs rammen står med akslinger og hjul på, motor/ girkasse påmontert på ramme så den kan relativt enkelt flyttes. Resterende for å gjøre dette til komplett bil følger med. For mer detaljer om hva som tidligere er gjort av meg, se prosjekttråd lenger ned.

Det følger med mye nye deler, som enten er montert eller må monteres, som f.eks:

 

Blyfri topp fra Turner Engineering

Komplett ledningsnett fra Autosparks

Nye dørtopper

Nye parabolfjærer

Rustfritt eksosanlegg (nesten nytt)

Komplett sett med bolter/skiver/muttere

+en del jeg har liggende

 

Rammen er tidligere sandblåst og rustsveiset, torpedovegg er sandblåst og nye deler sveiset inn men må nok sandblåses på nytt da denne er ubehandlet og har noe overflaterust.

 

Det er et tapsprosjekt å selge denne, men innser at tiden ikke strekker til med 2 barn og ikke noe godt sted å stå å skru den ferdig. Jeg kunne sikkert fått mer for bilen ved å selge den i deler, men håper noen Ian forbarme seg over Grumpy og fullføre det jeg har startet.

Vedlagt noen bilder av hvordan bilen står i dag og har stått de siste 7 årene.

Prisantydning: 25-30.000 kr eller høystbydende.

 

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...