Gå til innhold

Paddock eller Rimmerbros?


Jørgen85

Anbefalte innlegg

Hei! 

Hvilket av disse er å foretrekke å handle deler av? Er såvidt jeg har funnet ut kun Paddock og Rimmerbros som har delen jeg er ute etter. Så lurer på om noen har noen erfaring med leveringstid, om toll et inkl eller om det kommer etterkrav osv. 

Mvh Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimmerbros har jeg ennå ikke kjøpt av. Paddock har jeg erfaring med, bestilte av dem da de var de eneste som hadde noen deler til min 300tdi. Problemet var bare at de heller ikke hadde viste det seg etter noen dager. Mao kan du risikere at de har ting i nettshopen sin som de egentlig ikke har (bruker vel en underlevrandør som har går tom uten at de har fått det med seg). Følg derfor nøye med på mailene som kommer derifra etter bestilling slik at det ikke mangler noe når du åpner pakken. Pengene får du tilbakeført så det er ikke noe problem. Som det meste ifra Øya må du regne med 1-1,5 ukes forsendelsestid. Jeg kjøper mest ifra island4x4, der må du ordne mva og toll selv. Paddock mener jeg fikser mva og toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har - stort sett - brukt Rimmer i 20 (?!) år. Service har variert sterkt - så i perioder har jeg skiftet til andre (hvor også service har variert..).  Fikk levert en 10.000,- kroners ordre i dag - og hyggelig å kunne bekrefte at den siste tiden har Rimmer fungert veldig bra. Håper at det holder ;-) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke island 4x4 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...