Gå til innhold

Nytt tilfelle av Range rover, denne gangen l322


Arnulf

Anbefalte innlegg

I et tilfelle av "jeg tror jeg trenger" og "det er ingen her til å passe på meg" anskaffet jeg i helgen atter en Range Rover.

 

Denne ser usannsynlig fæl ut utvendig, mye spraybokslakk, litt lakkrust, noe irr, en og annen bulk. Perfekt hytte, jakt, ekspedisjon og hagebil. Har slik elektrovogn til daglig transport etter melk og knekkebrød

 

Jeg kjøpte bilen etter å ha hørt den starte og gikk en runde rundt den.

Hentet den på mandag og kjørte den hjem. Til min store overraskelse virker ALT som det skal, ikke en vibrasjon eller ulyd, ruller rett, bremser rett, girer rett og drar som den skal! Fungerende ledbar i grillen har den ogs.

 

Selger var kjempeålreit, opplyste om rusthull i baktravers og gåen drivknutebelg. Techno classic leverer belg ila uka og min lokale antirust mann har bilen til rep nå. Jeg regner med at bruksforbudet er borte i neste uke. Undersiden var helt grei til å være 19år, foruten det ene hullet. Kan virke som at det gikk veldig, veldig bra selv om impulskontrollen er svak. 

 

Denne skal få takstativ, kanskje taktelt(har lavvo, så trenger kanskje ikke telt) jerrykanner, hi-lift, heving større AT dekk og litt forskjellig snacks. Så at infotainment kan byttes, det må også til. 

Bruker dagene til å se etter deler som takgrind, vinsj fanger, skjermbreddere, hevesett m.m :)

 

Satser på at dette blir enklere enn P38

20220808_210040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hoi!

 

Har et rele som går bananas inne i bilen, klikker noe voldsomt uten noen spesiell rytme, kan høres ut som i midtkonsollen, under førersete eller under baksetet. Ingenting som viser tegn på å være påvirket eller ikke fungere noe sted i bilen. Klikker selvsagt ikke når bilen står i ro...

 

Noen som har noen formening om hva som kan klikke slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...