Gå til innhold

Visning av 2005 model som 9 seter.


Defendereier

Anbefalte innlegg

Hei.

Jar en 2005 mod jeg skal vise for å omregistrere fra 3 seter til 9 seter. Den er jo da original med benker på sidene bak. 
Har fått høre av andre Defender eiere at de han hatt vanskeligheter med enkelte ivrige personer i visningshallen. De får vite at det ikke er godkjent med sideveis benker. 
i og for seg riktig på dagens biler, men 2005 modellen er typegodkjent med det. 
Er det noen der ute som har peiling på hvor jeg finner de riktige papirene som viser dette? Liker og bære forberedt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte diskutere med de i Drammen for min 2006 Mod, og de forlangte kopi av typegodkjenningen som jeg fikk tak i fra Land Rover Norge.  
 

den gang var det en som heter Glenn i LR Norge som hjalp meg. 
 

Det er ikke benker men sideveis seter på min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk godkjent min 06 mod med sidevendte seter i Tønsberg. Det er stemmer det de skriver her. Alt de trenger av godkjenninger har de selv digitalt, det skal ikke være nødvendig å skaffe noen papirer selv.  Det er begrensinger hvis bilden er produsert som varebil, men regner med at du har fem dører.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...