Defendereier Posted August 5 Share Posted August 5 Hei. Jar en 2005 mod jeg skal vise for å omregistrere fra 3 seter til 9 seter. Den er jo da original med benker på sidene bak. Har fått høre av andre Defender eiere at de han hatt vanskeligheter med enkelte ivrige personer i visningshallen. De får vite at det ikke er godkjent med sideveis benker. i og for seg riktig på dagens biler, men 2005 modellen er typegodkjent med det. Er det noen der ute som har peiling på hvor jeg finner de riktige papirene som viser dette? Liker og bære forberedt. Quote Link to post Share on other sites
lafterolf Posted August 5 Share Posted August 5 Typegodkjenningen sitter SVV på. De trenger bare å lese den. Typegodkjenningsnr står i vognkortet tror jeg. Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted August 5 Share Posted August 5 Ring og få dem overbevist på forhånd. Quote Link to post Share on other sites
Jon O Posted August 5 Share Posted August 5 Min 2006 mod gikk gjennom uten spørsmål for to år siden. Gol trafikkstasjon. Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted August 5 Share Posted August 5 Jeg har måttet diskutere de fleste ved seteendringer på Defender og seriebiler. Men ingen større vanskeligheter bare litt "tilsnakk". Quote Link to post Share on other sites
Åge Posted August 5 Share Posted August 5 Jeg måtte diskutere med de i Drammen for min 2006 Mod, og de forlangte kopi av typegodkjenningen som jeg fikk tak i fra Land Rover Norge. den gang var det en som heter Glenn i LR Norge som hjalp meg. Det er ikke benker men sideveis seter på min. Quote Link to post Share on other sites
safaripaul Posted Monday at 12:24 PM Share Posted Monday at 12:24 PM Jeg fikk godkjent min 06 mod med sidevendte seter i Tønsberg. Det er stemmer det de skriver her. Alt de trenger av godkjenninger har de selv digitalt, det skal ikke være nødvendig å skaffe noen papirer selv. Det er begrensinger hvis bilden er produsert som varebil, men regner med at du har fem dører. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts