aadalen91 Posted August 3 Share Posted August 3 Da er vi snart klare for årets nattsafari. Informasjon ligger på NLRK, følg vedlagt link. https://www.nlrk.no/informasjon/nyheter/vis/?T=Nattsafari 26-28.august NY CAMP&ID=28940&af=1 Det er laget en påmelding, dette for å kunne lage riktig mengde mat og tilpasse kjøreturene etter antall biler. Quote Link to post Share on other sites
safaripaul Posted August 3 Share Posted August 3 Jeg kommer Er det noe start tid for første tur på lørdag ? om jeg ikke skulle rekke å komme på fredag. Quote Link to post Share on other sites
aadalen91 Posted August 3 Author Share Posted August 3 Ikke helt bestemt enda, driver å jobber med to alternativer. Men rundt 10:30 avreise vil jeg anta. Quote Link to post Share on other sites
Christoffer Posted August 3 Share Posted August 3 Noe adresse til camp? eller er jeg bare dårlig på å lese? Quote Link to post Share on other sites
svesol Posted August 3 Share Posted August 3 Jeg er antageligvis like dårlig til å lese.... Quote Link to post Share on other sites
aadalen91 Posted August 3 Author Share Posted August 3 Sikkert gått litt fort i svingene her, kommer i løpet av dagen når jeg kommer meg på pc igjen. Quote Link to post Share on other sites
aadalen91 Posted August 4 Author Share Posted August 4 Det finnes ikke fullstendig adresse til stedet, men hvis dere søker på Grøset seter, prestfoss på Google så finner dere stedet. Har lagt inn dette på NLRK også. Quote Link to post Share on other sites
svesol Posted August 4 Share Posted August 4 Komplett adresse i følge facebook sisden; Grøsetveien 135 3358 Eggedal Ser ut til å være en trivelig plass! Quote Link to post Share on other sites
aadalen91 Posted August 4 Author Share Posted August 4 Supert, da har du funnet mer enn meg. Skal legge ut adressen på NLRK. Quote Link to post Share on other sites
Vidar S Posted August 5 Share Posted August 5 https://www.facebook.com/grosetseter/ ... muligheter for graut å svele ser det ut til Quote Link to post Share on other sites
aadalen91 Posted August 5 Author Share Posted August 5 Det planlegges med grøt til lunsj lørdag, og medbrakte sveler på kjøretur. Så vi håper det faller i smak. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts