Gå til innhold

Nattsafari 2022 i Sigdal


aadalen91

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
På 19.8.2022 den 10.38, EiRRik 4.6HSE skrev:

Vil det være tilgang på strøm på campen? Tenker på de som må ha livsnødvendig strøm til C-pap maskiner (pustehjelp) på natten? 

Det er solcelleanlegg og 12v, også delvis tilgang på aggregat. Men det kan ikke kjøres på natt. Det er evt. en overnattingsmulighet nede i bygda, men da blir det et godt stykke unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som har blitt svindlet etter Nattsafarien? :huh: Ikke store greiene altså, men i dag ramla det inn en faktura fra Djupsjøveien. Vi passerte vel en sånn kamera-bom der, og det er jo ikke unaturlig at det da kommer en faktura. De aller fleste bomselskaper i Nore får jo til dette ganske smidig. Men her er det altså lagt på "Administrasjonskostnader" på 79,- i tillegg til de 60,- i veiavgift. Det skal altså angivelig ha vært et skilt, i tilknytning til denne automatiserte bomstasjonen, hvor det opplyses om hvordan man her skal gå fram for å betale innen 48timer. Jeg kjørte jo i følge med flere, så jeg fikk liksom ikke mulighet til å stoppe for å lese på slike skilt. Ikke kan jeg huske at det var noe skilt som tydet på at her kunne det være noe som var svært viktig å stoppe for å lese heller.
Vel, uansett så er det jo en finurlig metode for å hente inn litt ekstra penger fra oss da.
Neida, jeg er ikke irritert over dette. Jeg er bare jævlig forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...