Gå til innhold

Cactus


Bamse_bra

Anbefalte innlegg

  • Svar 298
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 1 måned senere...

Siden jeg ikke fikk tak i de steinene jeg trenger til hagen, så har Cactus fått litt kjærlighet i kveld. Skulle montere reimskiva på veiva igjen. Når jeg tok den av så manglet den store bolten som holder den på plass. Jeg fikk en ny bolt av Gaute, men jeg får ikke entret den. Så spørsmålet er om det er forskjellige dimensjoner på denne bolten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Kanskje veldig dumt her i dette medie, men det er ikke venstregjenger, links :unsure: Du har fått de småskruene rundt til å passe? bilder?

 

Jeg skrur rikig vei.. Har allede sjekket det B) men virker som om den er for stor. Det virker som om det ikke er gjenger den ytterste cm i veiva, men får ikke tryket den inn til gjenene.

 

Kjøpte skruer på TOOLS som passet, med 6 kant hode, veldig greit å skru fast.

 

Kan se om jeg får tatt bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke fikk tak i de steinene jeg trenger til hagen, så har Cactus fått litt kjærlighet i kveld. Skulle montere reimskiva på veiva igjen. Når jeg tok den av så manglet den store bolten som holder den på plass. Jeg fikk en ny bolt av Gaute, men jeg får ikke entret den. Så spørsmålet er om det er forskjellige dimensjoner på denne bolten?

 

 

Er det virkelig ingen som vet om det er to forskjellige dimensjoner på bolten til veiva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel allerede konstatert at der er flere størrelser :P

 

Bolter til 3-lagret og 5-lagret 2.25l motorer er forskjellige - og bolter til 2.6l og V8 er ikke like de til 2.25l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel allerede konstatert at der er flere størrelser :P

 

Bolter til 3-lagret og 5-lagret 2.25l motorer er forskjellige - og bolter til 2.6l og V8 er ikke like de til 2.25l

 

 

Da trenger jeg en bolt til en 3-lagret 2,25l motor! Hvis noen har det liggende er jeg veldig interesert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du få deg slike hvite aluminiumsplater med svart bokstav og noen svarte tall på. En foran og en bak, vet du.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du få deg slike hvite aluminiumsplater med svart bokstav og noen svarte tall på. En foran og en bak, vet du.... ;)

 

Ja vi skal se om det blir en EU-kontroll på den i løpet av uka. Kan kanskje bli litt kjølig å kjøre toppløs opp på Eggemoen, men litt får man tåle! B)B)

 

Og så blir det en tur på tilsynet og få skrevet inn alle setene :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje bli litt kjølig å kjøre toppløs opp på Eggemoen, men litt får man tåle! B)B)

Det holder at Cactus er toppløs. Du kan få lov til å kle på deg vinterdressen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja begyner og bli på tide nå.... :rolleyes:

 

Ja, er fulstendig klar over det, men det har vært litt for mye annet som har måtte prioriteres.... Sommeren har gått med til å stable 11 tonn murblokker, trille inn 56 tonn pukk/grus og blande og trille/bære 4 kubikk med betong... Og da har stakkars Cactus blitt lidende innerst i garasjen. men nå er det litt mere tid til han, selv om jeg er i gang med å pusse opp et barnerom B)

 

Man slipper å kjede seg når man har hus... Og skulle man likevel begynne å kjede seg så har man jo Land Roveren å skru på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...