Gå til innhold

NLRK avd Øst inviterer til sensommertreff i Elvedalen 19 - 21 august 2022


Sven

Anbefalte innlegg

  • Sven endret tittelen til NLRK avd Øst inviterer til sensommertreff i Elvedalen 19 - 21 august 2022

Tipper prøveskilt har noe med forsikring og godkjenning av bil og gjøre.

 

Prøveskilt kan vel slenges på enhver bil som er satt sammen med ståltråd og strips og vil aldri på igjennom PKK.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveskilt er ikke tillatt i elvedalen og det har aldri blitt gitt tillatelse til noen biler og kjøre i løypene med prøveskilt. Det finnes egene områder for kjøring med biler uten skilt, Rudskogen, Gausdal med flere. 

Elvedalen er kun lovlig med hvite og grønne skilt for biler under 3500kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lafterolf skrev:

Det var jeg ikke klar over.  Min datter og svigersønn skal nedover, selv har jeg lagt inn en formtopp slik at jeg også dukker opp.:)

Så bra, snakket med de på landstreffet og inviterte de så det blir hyggelig.

Vi satser på finvær, gode løyper og sosialt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et veldig hyggelig treff. Varmen var uholdbar, så jeg lurte meg hjemover på lørdagen, dvs, ikke helt, for motoren ga ifra seg noen fryktelige lyder og avlivet seg selv på Byneset på vei til ferga. Bilen står hos Viking i storbyen mens jeg ble hentet av kona. 

 

Må få skryte av løypene. Her er det spor for alle. Og så mye hyggelige folk man treffer.:)

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...