Jump to content
LRforum

Er det noen i nærheten av Ringerike som har utstyr for å kalibrere høydesensorer på L322?

Recommended Posts

Er på tur på jobb offshore nå, så denne utgår litt for en stund.

Mulig jeg prøver å lete opp utstyret så jeg kan justere selv når jeg kommer hjem.

Leste noe om at Foxwell NT520 skulle klare å justere?

• 2 weeks later...
På 27.7.2022 den 12.38, Espen N skrev:

Vet ikke noe om foxwell, men kan anbefale Gap IID. Jeg har, men bundet til en VIN, så får ikke hjulpet deg. 

Er det ikke veldig dyrt til å være låst? Skulle gjerne hatt noe tilsvarende Nanocom egentlig.

IIDtool er helt supert til D3 i hvert fall, mye bedre enn Nanocom'n jeg hadde til D2. Når det gjelder D3/D4 forstår jeg ikke hvordan noen kan eie disse uten å ha eget diagnoseverktøy. Jeg har ikke så mye som sittet i en Range Rover nyerer enn ca. 1985, så jeg vet ikke om du trenger alle funksjonene verktøyet har, men IIDtool i seg selv er verdt pengene. For øvrig er vel nanocom en god del dyrere? 365gbp vs 469gbp, eks mva og kjøpt på nett. 

Mvh

Tron

1 minutt siden, Elchund skrev:

IIDtool er helt supert til D3 i hvert fall, mye bedre enn Nanocom'n jeg hadde til D2. Når det gjelder D3/D4 forstår jeg ikke hvordan noen kan eie disse uten å ha eget diagnoseverktøy. Jeg har ikke så mye som sittet i en Range Rover nyerer enn ca. 1985, så jeg vet ikke om du trenger alle funksjonene verktøyet har, men IIDtool i seg selv er verdt pengene. For øvrig er vel nanocom en god del dyrere? 365gbp vs 469gbp, eks mva og kjøpt på nett. 

Mvh

Tron

Men nanocom er ikke låst til 1 bil for den prisen. :)

Ei heller trenger man PC i tillegg.

Jeg har bare èn D3, så det går greit. Og du trenger bare pc 1 gang, for å aktivere og evt. oppdatere enheten som settes i OBD kontakten. Etter det bruker du den med GAP app'n på telefonen. Hvis du trenger å se på live verdier tar du de opp når du kjører og sender til deg selv på e-post. Du kan selvfølgelig også ta skjermbilde.

Mvh

Tron